Silent and smile
Silent and smile. Silent, silence and silencer. 3 perkataan yang hampir sama tetapi membawa maksud yang berbeza.
Kenapa senyap?kenapa diam? Tak semua perkara boleh dikongsi, tak semua perkara mampu diluahkan. Diluah takut membuka aib, dicerita takut dijaja kelak. Dengan manusia lidah kelu, walaupun hati sangat ingin berbicara. Tiada kata mampu menzahirkan segala rasa. Namun, Dia sudah sangat tahu. Yakin. Dia sudah sangat mengerti
Sometimes it's better to just remain silent and smile :)
Belajar untuk memahami diri sendiri baik dari segi luaran dan dalaman. Since I'm study about it... I know a little bit about my self. Hana sangat bertuah diberi peluang untuk memahami diri sendiri. Orang lain ikut flow je. Smooth ja perjalanan diorang. Hana tak. Hana belajar itu belajar ini dengan melalui pembacaan dan pengalaman orang lain. Tak semua orang dapat merasai apa yang Hana lalui. Dan Hana tak sangka akan melalui semua ni. I'm still 27 ok."Bertabahlah Hana keep silence and smile until you get what do you want" .
Buat si silent reader yang tersenyum membaca blog Hana secara diam tanpa perlu Hana ketahui. Secara diam-diam Hana turut mengagumi dan merindui silent reader tersebut. Jangan pergi jauh-jauh kerana kau, Hana masih di sini, di blog Hijau itu Duniaku.
Spotaneous Tuesday : I must meet her
Menghitung hari yang hanya tinggal beberapa hari lagi untuk berjumpa dengannya. Besar sangat harapan Hana nak tengok semuanya membesar bagai juara :) Nak tengok semuanya positif macam yang sebelum ni:) Insyallah...
Kalau sebelum ni berjaya kenapa tak kali ni kan.. Fikir yang baik-baik mesti akan jadi baik :)
Tak sanggup nak terima jawapan selain positif..
Insyallah 2016, I hope I have my own star shining in the sky.




