Sebuah Filem Muzikal -MajiKa-

Walaupun filem muzikal nie dah lama berlalu tp MAJIKA sentuhan Edry KRU tetap best. Ku tengok berapa kali pun xboring.Bagi ku la..xtau ka korang best ke x..Lagipun ku mmg suka muzikal2 nie..Cerita yang yang dibuat dan diolah sehingga membentuk sebuah lirik lagu yang bersesuaian dengan apa yang hendah disampaikan..Xla berlokon jer kan..skali skala da gak unsur2 muzik yang diserap kat c2.( pa la yang ku merapu nie),
Part yang best kat pokok time Malik buang air 2 n time Bawang Putih dan Bawang Merah bw balik Malik..hehehe lagu best lor. Unsur2 lawak pun da..Kiranya MAJIKA nie lengkap n menarik xda cacat cela pun..Klu da kat mna ek??? xdapat di kesan..da ke?? xda la men2 je korang nie,,Antara pelokon yang telah menjayakan MAJIKA nie adalah Diana Danielle, Farimi, Ning Baizura, Mawi, Ziana Zain, Nabil dan lain2 lg..
Dalam filem muzikal nie gak banyak terdapat tempat2 n pemandangan yang menarik.Xkisahlah walaupun di green skrin skali pun kan..Janji ku suka.Ok la sesapa yang x tengok lg MAJIKA.tengok la tau..klu dah tengok pun tengok lg.tengok n tengok..

1 orang dah komen :

Unknown said...

kalo yang pemandangan tuh mang,
iena pon suka, hehe
tapi bagi iena la,
cam kureng logik ckt cita tuh..
sebab byk sgt watak campur2..
mahsuri laa, hang tuah apa suma tuh an.. hee~

tapi..

ada jugak yang besh nye cita tuh...
ada pengajaran :)

xsuma pendapat sama, so xslh kita kongsi pendapat..
tq ^^,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...