A Shoulder To Cry On


Sedang berbual rancak dalam kereta, Hana terdiam seketika, menangkap sebaris ayat lagu yang dimainkan di radio.

Masing-masing diam, menghayati dan melayani fikiran masing-masing. 


 "A shoulder to cry on" by Tommy Page.

Ringkasan translate lagu 

Hidup ini penuh dengan suka duka 
yang membuat kamu rasa jatuh 
Aku tidak sanggup melihat kamu jatuh 

Aku sukar mengerti perasaan yang kamu alami 
Sebab banyak rahsia kamu simpan 
Tapi mungkin kamu berasa tenang
jika aku menemani mu berjalan-jalan 

Jika kamu perlukan tempat sandar (bahu) untuk menangis
Jika kamu perlukan kawan yang boleh dipercayai 
Saat tiada sesiapa pun di dunia 
Kamu tak akan sendirian 
kerana aku ada 

Saat kamu merasa diri tidak berguna 
janganlah menyerah 
kerana aku akan membantu kamu untuk bertahan 

Menemanimu setiap waktu
Akan aku selalu mengenggam tangan kamu dengan erat 
Tidak peduli apa orang kata
Cinta kita perlu bertahan 



4 orang dah komen :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...