Sabar sehari ja lagi
Dah seminggu hana meredah onak duri, ombak rindu tsunami, ribut taufan, dan akhirnya esok adalah masa yang ditunggu-tunggu. Cuba bayangkan selama 40minit bawa motor dalam kehujanan + trafik jem tanpa baju hujan.
Jalan? Jalan pekan trafik jem, lepas jalan pekan, masuk pulak jalan highway. Highway tak jem cuma angin bersepoi-sepoi language, Hana rasa macam helmet nak tercabut. Lepas highway, masuk pula jalan kampung, jalan berlopak-lopak. Hana rasa tayar belakang dah nak tercabut. Nak mengelak tapi tak nampak sebab hujan + gelap (7 pagi). Lepas tu pulak masuk pekan balik. Ada pula pasar pagi kat situ. Jem lagi. Lepas 5 minit dari pasar tu baru jumpa sekolah. 5minit kalau tak jem. Kalau jem 8 - 10 minit jugak.
Bayangkan semua yang di atas tu berlaku semasa hujan selama 2 hari. Waah memang tabah terus..
Suatu petang tadi di pasar malam
Hana : Hello Abah, duit dah masuk
Abah : Yela abah dah tranfer online memang terus masuk.
Hana : Ooo.. Abah bila nak mai sini (Kelantan)
Abah : Jumaat abah pi
Hana : Ok. dah 2 hari redah hujan
Abah : Musim hujan sekarang
Hana : Ok tak palah
Faham kan? hehe
Maknaya esok hari Khamis merupakan hari terakhir hana pergi sekolah praktikum naik motor meredah hujan dan sesak. Abah hantar kereta hari Jumaat
First GiveAway by Onitsukahana
ENTRY MELEKAT
Scroll ke bawah untuk entry seterusnya

SYARAT PENYERTAAN
1. Buat 1 entry bertajuk 'FIRST GIVEAWAY BY ONITSUKAHANA'
2. Letak banner GA di dalam entry korang
3. Nyatakan warna yang korang suka 4. Tinggalkan link korang dalam entry ini.
5. Penyertaan yang kurang dari 10 kebawah secara automatik akan ditutup
6. Nak tag pun boleh (lagi banyak penyertaan lagi cerah peluang untuk menang)
HADIAH
Tudung bawal bersulam atas kepala ( bilangan mengikut penyertaan )
Klik ice-cream untuk tengok hadiah
Giveaway akan berlangsung dari 10 JAN 2012 hingga 10 MAC 2012





