PENTING UNTUK PESERTA' FIRST GIVEAWAY BY ONITSUKAHANA'


Berat nak bagitau sebenarnya..Tapi kena juga bagitau hal yang sebenar..Fuh, suspen nie..

Hana dah buat keputusan untuk menutup First GiveAway nie lebih awal sebabnya Hana risau hadiah untuk para pemenang nanti dapat lambat.Paham x? xpaham?? nanti tengok calender di bawah k.hehe

Kalau di ikutkan 10hb MAC tarikh tutup kan.Tapi Hana nak awalkan tarikh tutup pada 31 JAN 2012. Macam tak percaya pulak GA nie berlangsung selama 22 hari je tapi penyertaan agak gempak juga la..Nasib hana dah buat persediaan awal untuk meng'link'kan setiap penyertaan (TENGOK DI SIDEBAR). Kalau tak, jenuh juga nak buat tu

Hana akan menjalani praktikum pada 29 JAN hingga 26 APRIL 2012 (3 bulan). Setelah diberi taklimat oleh pensyarah tadi iaitu 'praktikum kali nie mmg praktikum yang memerlukan pelajar bertungkus lumus menyiapkan proposal untuk kajian tindakan'. Dalam hati macam mana la dengan GA nie..So ini lah keputusan yang hana buat

Cuba tengok calender di bawah
Calender tuu...

 
Klik untuk tumbesaran terlampau
Yang bulat-bulat tu cuti sekolah
Yang garis-garis tu praktikum
Yang petak-petak tu untuk

31 JAN 2012 - TARIKH TUTUP PENYERTAAN
14 FEB 2012 - TARIKH UMUM PEMENANG (random.org)
24 dan 25 FEB 2012 - BELI HADIAH MENGIKUT WARNA PILIHAN KORANG
17 dan 18 MAC 2012 - POS HADIAH

Harap korang tak boikot berpuas hati dengan keputusan hana.huhu Maaf kalau ada yang marah-marah kat hana (tiba-tiba rasa takut pulak)


9 orang dah komen :

L said...

gudluck pda yg msuk..=)

jom bca kejap..=0
http://lolz-l.blogspot.com/2012/01/berkata-dengan-lemah-lembut.html

Prettywrite said...

Lagi cepat lg bgus..ehehe..sbb dh j0in awal2 kan..;-)

Aishah Jahirah said...

hana tu awalkan ke lambat lg tu....mcm lmbtkn lg je...ke akak salah faham ni...hehee

Onitsuka_hana said...

@Aishah JahirahA'a kan baru perasan..punya besar gedabak hana xperasan.nasib bgtau.. tq.hehe

CaDLyNN said...

no prob :)

Mizz ErMa said...

alamak..31 jan? kira da dekat la nih..uhuk, kalo sempat sy pon nak join jugak..>.<

Malyhah Eyna said...

http://malyhah.blogspot.com/2012/01/first-giveaway-onitsukahana-saia-skew.html

Malyhah Eyna said...

http://malyhah.blogspot.com/2012/01/first-giveaway-onitsukahana-saia-skew.html

A. Arvi said...

blog rancak bana... and kreatif idea...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...