Menghitung hari..


Tinggal 2 hari lagi Hana nak bertunang. Aissh.. tersyasul pulak.hehe.

Seminggu bercuti akhirnya hana kena tumpu dalam pelajaran pulak. Praktikum 29hb Januari.Praktikum kali nie adalah selama tiga sebulan iaitu merupakan praktikum yang terakhir so hana nak buat yang terbaik.Insyaallah. Segala jiwa raga, emosi, fizikal semuanya dah prepair.hehe

Sekolah yang dipilih adalah Sekolah Kebangsaan Sultan Ibrahim Dua di Pasir Mas Kelantan. Kira-kira 40 minit dari rumah sewa. Jauh juga la.Ermm.. nak buat macam mana kan. Setelah bertukar-tukar sekolah iaitu dari 2 sekolah di Bachok, 3 sekolah Tumpat dan akhir sekali di Pasir Mas. Itu pun disebabkan ada classmate yang bertukar ke sekolah lain. Dengan sepantas kilat hana nak sekolah tu.


Kenapa hana pilih sekolah tu
Pentadbiran yang ok sebab ada taun lepas ada classmate pernah praktikum kat situ. dia kata ok. Kalau pilih sekolah lain tak pasti pentadbiran macam mana kan
Sekolah yang dekat berbanding dengan sekolah yang ditukar-tukar sebelum nie
Pelajar yang ramai

P/s : Lepas seminggu praktikum, abah datang hantar kereta. hehe


5 orang dah komen :

::WafaIrdina:: said...

wahhh...besny da ad kete...heee

selamat berpraktikum...jd oghe klate dh kito..:D

Selendang Merah said...

wah..praktikum leklok..^^

Alia Laila said...

Penah lalu dekat SK Sultan Ibrahim Dua tuu :)
Sebab emak saya orang Bachok, Kelantan. Memang tiap-tiap tahun lah balik Kelantan :D

Selamat mengajar, cikgu :)

ZORA said...

semoga semuanye berjalan lancAr..:)

zareliqa afiqa said...

Nak tunang da ker?? :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...