Makan-makan dengan housemate - Siapa pemenang bertuah dapat 2up RM5


Ini merupakan makan-makan pertama bersama-sama dengan housemate baru..


Housemate baru: 2orang berdiri di tepi hana (hana bertudung hijau). Pija dan Yah.

Dulu berlapan sekarang dah bereenam.


Restoran nie baru buka. Restoran Arab nama pun ala-ala Arab..

Malam tu makanan istimewa restoran tu yang ini.. Apa nama tah.. tak ingat nama ala-ala arab..


Nak makan nasi Arab tapi pelayan tu kata makanan ada kat airport.. Pelik juga bunyinya.. Mungkin Chef atau bahan mentah masih di airport kowt.. So malam tu hanya makan makan biasa ja.. Macam

 Sempat snap me tomyam ja..makan lain terlupa nak snap gambar.hehe


Bagus juga restoran tu sebab sediakan pemanis mulut. Kek apa tah nama arab-arab sikit yang rasa macam kek Apollo.hehehe mungkin pemanis mulut tu untuk promosi ja kowt sebab hana p makan kat situ merupakan hari ke2 restoran tu buka.

Time berselera makan, pelayan tu tanya.."ok x makanan tu". Hana rasa ok ja..hehe

TEKA NAMA MINUMAN YANG HANA PESAN??

 

 Klu 
Jus buah tempatan
pilihan jawapan : Laici, limau kasturi, Lobak merah, nenas, jambu batu, epal,

Jawapan yang tepat dan terpantas akan dapat 2up RM5. 
Semua jawapan akan dipublish pada hari Jumaat pukul 12.00 malam
Pemenang perlu alert dan beri respon pada hari sabtu sebelum pukul 5.00 petang


21 orang dah komen :

dyabunga said...

limau kasturi kn??

ZORA said...

zora teka yer...jambu batu..

Cik Diana said...

dari kiri :
epal, lobak merah, limau kasturi, teh ais, lobak merah n milO.

btl x? hehe.

Original CikTeddy said...

hamboi..syoknya die kn ramai2..huhu

adham ismail said...

wah... :O

Cik Laure Weng said...

nmpk sedap je tom yam tu..lapar nyer..=(
hehehe

tq coz visit my blog..yeahhh

Aishah Jahirah said...

helmet tu cantik susun..hehee

anisalya said...

limau kasturi.

affafkusayang said...

Teka je...

Lobak merah..hehehe

Munnafendy said...

jus jambu batu =)

Onitsuka_hana said...

@Original CikTeddy meriah klu makan ramai2 biarlah minum air ja pun :)

Onitsuka_hana said...

@adham ismail :)

Onitsuka_hana said...

@Cik Laure Weng hana suka tomyam..mmg sedap..

Onitsuka_hana said...

@Aishah Jahirah time tu hujan..bawa masuk helmet..hehe pas2 susun elok2 snap gambar :)

capt. keon alhan said...

nenas eh?

cikladybird said...

Yatt teka jambu batu...
x th la btol or x...
main teka je ni..

Selendang Merah said...

wah sedap2...hehe..

nnt belanja sm.erkk!

haha

MaYa MustWany said...

fuhhyoo sper minum lobak merah tuh?mesti clean clear mukanya..hihihi..

Nurrul said...

sedapnya .. nak sikit moleyh ? :)

air dari tepi jambu , lobak , limau ,nescafe , milo

Prettywrite said...

comelnya cik hana kita ni..:)
takdan nak join..
baru dapat online..tssskk..:(

Onitsuka_hana said...

@Prettywrite malu aihh.hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...