Sekali lagi jari-jemari meneruskan kariernya


"Nak buat RPH (Rancangan Pengajaran Individu) lah"

Button on di tekan, beberapa saat pelbagai icon di skrin muncul.. Jari tangan mula bermain tetikus. Entah mengapa icon google crome ditekan. Automatik muncul blog Hijau Itu Duniaku. Seperti ada satu perasaan yang meminta aku coretkan sesuatu di situ.. Ya memang tidak dapat dinafikankan hati aku meronta-ronta ingin menyampaikan sesuatu yang aku sendiri tidak tahu apa yang 'sesuatu' tersebut.

"Apa yang bermain di fikiranku?"

Aku mula mencari sepotong ayat yang sesuai untuk meluahkan apa yang terbuku di hati.. Tapi bila jari-jemari ku mula rancak menari di papan kunci. Semakin banyak button 'backspace' yang ditekan.

30 minit masa berlalu, apa yang aku nak sampaikan sebenarnya???


Tertangguh lagi kerja RPH aku T_T

P/s: Mesti ramai di luar sana mengalami situasi macam ni kan


9 orang dah komen :

Ezy Loy said...

biasanye kalo niat nk buat keje mmg akn terpesong..
sdhnye keje ntah ke mana..
ekeke

Niesa said...

niesa sll mcm tu!hahaha..last2 kerja tertangguh.. ehe

sal ya said...

A'ah... Selalu jgk mcm tu.

lynndamya said...

Salam, hahahha mmg selalu camni ni.. :p

Aku Penghibur said...

hahahaha selalu menghadapinya

rindu dekat blog nie

Jom Vote blog acik bagi msmw

SAMIQA ♥ said...

Hmm, tahu takpe.. selalu juga mcm nie.. dalam otak banyak sgt nak taip.. sekali dah nak mula menaip blank...

btw, Jemput join giveaway pertama Nurrul !!
http://youismysoul.blogspot.com/…/03/giveaway-by-nurrul.html

aswadz said...

tu la. apa yg disampaikan sbnr nyer???

QasehnyaRania said...

sama mcm ciksu..

ps: hana lama nya ciksu x singgah sini
sihat ke..
dah posting ke ?

thanks singgah blog ciksu

hana hadi said...

@QasehnyaRania
hye..
hana dah posting pun. di sarawak. dah nak masuk 2 tahun :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...