Meninggalkan vs ditinggalkan


Hampir lupa coretan ini bila tarikhnya. Tetapi yang pastinya anak mama penguat semangat mama untuk menempuh kehidupan yang telah lama mama hadapi sehingga sekarang 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

"Be strong mama"

You are my sunshine in my live. Sometime, when I'm sad, I feel like you say 

"It's sad, I hate to see mama cry, mama be strong. I will be there for you and make you smile every day. Everything is over soon."

I'm strong since you with me.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Itu dulu, 2 month ago, 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

18/4/2016
Allah lebih sayangkan anak mama.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

22/4/2016
Anak mama pergi jauh meninggalkan mama. Mama rasa macam tenang dan redha dengan pemergian anak mama. Tak seperti 2 3 hari lepas, perasaan mama masa tu tak nak kehilangan anak mama, tak nak anak mama jauh dari mama. Tak nak lepas kan anak mama dari belaian mama. Sekarang mama redha.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

2/5/2016 
Tanpa disedari mama teringat kan anak mama. Sekarang mama kehilangan anak mama, penguat semangat mama.. Mama sunyi. Apa-apa pun Sayang, Mama bersyukur, mama diberi pengalaman sebegini tak seperti orang lain rasa kan. Tak seperti orang lain kehilangan seperti mama kehilangan anak mama. "Anak mama kuat. 5 minggu tak nak berpisah dengan mama kan Sayang, walaupun sepatutnya anak mama sudah perlu meninggalkan mama masa tu." Anak mama sayang mama kan anak mama bagi peluang kat mama marasai dan menikmati pejalanan kehidupan seperti biasa dengan anak mama sebelum tiba masa dan tarikh yang mama pilih untuk mama berpisah dengan anak mama 22/4/2016:Jumaat:5petang

Mama rindu anak mama..rindu sangat sangat anak mama. Mama selalu tengok gambar anak mama. Buat mama tersenyum dan akhirnya tanpa sedar air mata mama mengalir. 

Papa pesan "Anak mama jaga diri, anak mama dah jadi ahli syurga. Anak mama mesti tunggu mama di syurga tau". 

Mama tak nak sedih sedih lagi.

Papa bagitau mama, papa mimpi kan Sayang. Comel sangat Sayang baby girl :) baby girl ikut papa naik bot. Semua orang dukung baby girl, baby girl kecil lagi. Jealous mama, papa mimpi kan baby girl. Mama nak jumpa baby girl mama dalam mimpi mama. Mama nak tengok anak mama. Mama nak tengok anak mama membesar.

Doakan mama Sayang, doakan mama bangkit semula. 

Mama and papa doakan baby girl mama tenang di sana. Amin...


7 orang dah komen :

zafirah nazri said...

stay strong akak :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

ALLAHUAKBAR..

sedihnya yui baca. ANak syurga.

Amie said...

In shaa Allah... janji Allah itu pasti...kita akan ke sana jua, dan mudah-mudahan si manja akan menunggu di pintu syurga. Tabahkan hati selalu ye...

hana hadi said...

Tq zafira

hana hadi said...

Xdpt hana nak baca dah yui.huhu insyallah

hana hadi said...

Amin akak...

aswadz said...

bertabah la ye.insyaAllah ada lagi rezeki nanti. be strong.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...