Berbuka puasa ngan kengkawan

Minggu terakhir sebelum bulan Ramadhan dan juga minggu terakhir sebelum tamat praktikum
Tahun-tahun lepas senang je nak berbuka puasa ngan kengkawan, berbuka puasa kat umah classmate. Tapi tahun nie sibuk ngan praktikum 2 bulan.. Apa2 pun sempat juga berbuka puasa ngan clasmate itu pun x semua. Erm... sedih sedih sedih..

Kali nie berbuka puasa lain dari sebelum nie? lain cmna ek.. haa bukan kat umah clasmate tapi kat Hotel.. alaa bukan hotel 5 bintang.. hotel xda bintang pun biasa2 je.. Boleh la dapat gak merasa berbuka puasa kat Hotel. Sebelum nie xpernah pun.huhu .

Program nie? erk program ke? hehehe berbuka puasa nie bukan ku yang rancang tapi Epie a.k.a Firdaus yang rancang.. Memang terbaik la.. Sapa Firdaus? jom tengok pic di bawah nanti k..

Ku orang yang pertama kuar dari kereta untuk snap gambar diorang nie..


Sampai dah kat depan restaurant Oriental iaitu di dalam Hotel Sabrina nie..

Sampai2 ja.. Waaah banyaknya makanan. Jom tengok satu per satu

Kurma dan onde-onde atau nama glamernya kekah cha ( bahasa kelantan ) bahasa standartnya Buah Melaka.

Tomyam putih. Kat Kelantan ja ku jumpa tomyam putih nie. Ku kureng skit tomyam putih.. selalunya ku makan tomyam merah.. Pa2 ja lah janji sedap

Sotong goreng tepung

Daging masak black papper

Ayam masak lemon.. Yang nie sedap.. fez time ku makan

Ikan siakap stim masak.....entah la.hehe

Sayur campur. panas lagi nie sebab nnt masak awal xsedap.. agaknya laa

Kesemuanya 6 jenis lauk.. Memang dalam set 8 orang makan.hehe. Sementara tunggu berbuka. snap gambar dulu

Sabar yee

Meriah tol lauk

Muka serius tol time ku cedok tomyam.haha bukanya pa dah tomyam tu dekat ngan ku kena la ku cedokkan..tol x? cedok awal2 nnt diorang makan ku bleh snap gambar

Haa diorang semua dah makan.. Ku ja sibuk snap gambar..hahaha




Sedap yee

Dah kenyang sudah

Tinggal kurma ja lagi.. yang lain licin. Tapi habis gak kurma tuu..hehe xelok membazir kan.

Sebelum balik.relax2 n sembang2 dulu

Sempat lagi posing

Mintak tolong kak jaga kauter tuu ambik gambar kami nie..

peace

Berdiri kanan : wan, areka, naim, epie
Duduk kanan: hana (ku), mimi, fifi, fifah

Epie la yang rancang semua nie.. Tank Q yaah


7 orang dah komen :

beluncas ^.^ said...

fuyohhhhh .. terliurrnyaaaaa ! sebek lhaa dah berbukaa . nak semuaaa makan nehh ! . ngauum !

FatinFirdaus said...

sedapnya makanan tu suma.. :)

Shuhaida Subri said...

wah.. sedapnya makanan - makanan tu.. hehehe

ZORA said...

arhggg..tomyam putih...sdap gle la..:)

Onitsuka_hana said...

ZORA : tomyam putih sedap ek.. hana suka tomyam merah.hehe

shuhaida : mmg sedap.puas hati la

Fatin : sedap sedap sedap

beluncas : sila2

kotak bulat said...

wah..makan sakan tol... nyummy!

Si DauN CeRi said...

wullamak aiii.. meriah betul lauk-pauknya.. dah la time tengok niha tengah pkol 10:07 pagi. hahaha jauh lagi perjalanan nihaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...