Nak bela kaktus

Cam pelik je bunyi tajuk entry kali nie.. tah la kat mana silapnya..

'Ku nak beli kaktus dan jaga kaktus'. haa tu la maksudnya.. kiranya nak bela kaktus la kan..

Napa nak bela kaktus? sebab....
entahlah

sebab warna hijau kowt
ermm.. x jugak pokok lain pun warna hijau.

sebab cantik kowt
xjugak pokok lain kan da yang lagi cantik

sebab ada duri
hahaha pokok duri watpa la nak bela bukan boleh belai2 usap2 pun

Oooppp....tunggu dulu bukan kaktus yang nie tau




haa tapi yang ini eh eh bukan yang nie laaa..


Tapi yang nie... yang kecik2 comey je..


haaa nie kaktus teratai hijau cantik kan..
da kaktus teratai putih cmnie gak tp warna putih kehijau2an..hehe


Waaa menarik

Kenapa kaktus yang kecik2 jee

sebab KAKTUS tu hijau ( ku suka warna hijau )
pelik ( da duri dari atas sampai bawah )
kecik-kecik comey ( comey kan )
da bunga yang cantik ( da yang spesis berbunga )
senang jaga ( siram air skit je)
boleh hidup lama ( xsiram air pun xpa )
Senang nak ubah2 tempat ( bawa p jejalan pun boleh )

Semua pic di atas dari Mr Google. Tunggu ku p Cactus Valley kat Cameron baru ku snap pic cactus banyak2 .hahaha Yang penting ku nak beli 1 kaktus.hehe

4 orang dah komen :

Idati Malek said...

cube bela udang...hahahaha...da byk bley la mkan...!

Onitsuka_hana said...

hehehe

kotak bulat said...

rumh kb banyak kaktus.. :)

Onitsuka_hana said...

kotak bulat : banyak?? da yang berbunga x? nak tengok..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...