Lembaran kerja murid Pendidikan Khas Integrasi (Bermasalah Pembelajaran)


Kenapa buat lembaran kerja? 

Kenapa tak cari dalam internet?

Kenapa tak fotastat buku ja? 

Untuk makluman semua, Murid Pendidikan Khas Integrasi ni tahap keupayaan dan kebolehan diorang tak sama dengan murid perdana. Kebanyakan buku yang dijual tak ada dalam silibus Pendidikan Khas. Cuba cari kat mana –mana kedai “Buku latihan untuk Pendidikan khas”, ” Lembaran kerja Matematik Pendidikan Khas”. Sumpah Hana tak pernah jumpa lagi T_T

Ada juga Hana beli buku latihan tahap 1 itu pun belum tentu isi kandungannya sesuai untuk murid Pendidikan Khas. Ada la dalam 2 3 helai muka surat yang dapat Hana fotostat. Muka surat lain cuma bagi idea untuk Hana mengolah balik latihan tersebut. Alih-alih kena buat lembaran kerja sendiri juga kan.

Kalau di kumpul lembaran kerja time praktikum sampai lah sekarang memang boleh buat buku dah. Tapi itu lah time praktikum tahap keupayaan murid Hana time tu tak sama dengan tahap keupayaan murid Hana sekarang. Dah kena buat lembaran kerja yang lain T_T

           



5 orang dah komen :

Kakzakie said...

Setiap usaha gigih Hana tercatat juga kebajikan sebagai saham akhirat sampai bila-bila.. Bukan mudah kalau tak sabar dan gigih..

Cikna said...

Setuju, cuma start thn lps bdk2 ppki baru ade buku teks&buku latihan sndri

NJihe.am said...

singgah, jemput singgah segmen:
Novel diagnosis, header, top up, vector art, tudung untuk dimenangi...
http://studioous.blogspot.com/2015/02/1st-segmen-kerjaya-blogger-ipt-by.html

Maria Firdz said...

Mesti special kn lembaran kerjanya.. Sbb pendidikan khas..

Amanina Mads said...

harap2 dapat membantu pelajar2.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...