Happy Teacher's Day 2017



         
 Family punya wish Hari Guru T_T.... :)

Happy Teacher's Day 2017. 16 Mei 2017. sambutan Hari Guru di adakan di sekolah Hana. Sambutan tersebut sepenuhnya di handle oleh PIBK aka PIBG sekolah. Tak seperti tahun-tahun lepas yang dikatakan seperti guru "syok sendiri" T_T Tahun 2017 memang kami guru-guru tidak tahu langsung apa aktiviti yang akan dilakukan pada 16 Mei tersebut. Tema yang ditetapkan ialah pakaian tradisional

Kami diarak dari pagar sekolah ke dewan. Seorang demi seorang guru akan naik ke atas pentas

 Me in Kebaya Nyonya


Jam menunjukkan pukul 8.30 pagi. Tunggu masa nak berpeluh ja ni. ngeee

Majlis dimulakan dengan persembahan "Selamat Datang

 Ikrar guru serta nyanyian lagu "Guru Malaysia" dan "Pendidik Bumi Kenyalang". 

Tak sabar nak potong kek

Persembahan dari Prasekolah

Anugerah Guru

Undian daripada murid-murid



Anugerah Khas dari Guru Besar. Kreatif sangat.ngeee

4 guru pilihan membuat persembahan nasib bukan Hana

 
Syair dan nyanyian

      
Persembahan dari ibu bapa dan komuniti

Anugerah dari Sekolah Amanah dan Pihak Felda
    

Persembahan Bicara Berirama

Di akhiri dengan persembahan gendang bermukun. Betul ke tak bermukun tu huhu

Memang package sekali menari ke camna
Di Sarawak ja kot. Sebelum ni tak pernah tengok pun

 Kena tarik oleh penari. Nak tak nak try je lah. feztime tu.. Tapi Hana menari macam gaya joget zapin daaa.... Nampak tak Hana dapat aplikasikan apa yang di ajar time Bengkel Asas Tarian tahun lepas. hahaha

Luar majlis. hehe





2 orang dah komen :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...