I will fine


Syukur diberi kesempatan untuk mencoret di blog Hijau Itu Duniaku. Sesekali jari menaip menyampaikan sesuatu dalam bentuk tulisan tetapi minda cuba melawan..delete delete apa yang cuba hendak disampaikan.

Akhirnya aku tersepit mahu meneruskan atau tidak.

Ini Kau Hana.. Cuba kawal minda kau cuba kawal semua apa yang kau lakukan. Yakin dengan apa yang kau buat. Semuanya akan baik-baik sahaja..

Aku tak berjaya menyibukkan diri. Aku tak berjaya mengawal perasaan sendiri.

Insyallah sesuatu yang terbaik sudah dirancang untuk aku harungi. Semoga aku menjadi seorang yang tabah.

Kedengaran lagu

"A Shoulder To Cry On" by Tommy Page
......... All of the times,
When everything is wrong, 
And you're feeling like, 
There's no use going on, 
You can't give it up, 
I'll help you work it out, And carry on.......
Mengalirlah air mata.
Mengalirlah sepuas-puasnya. agar bisa tenang menempuh hari esok

Teringat pagi itu

"Kenapa cikgu menagis"
" Cikgu kan selesema"

Ada yang memerhati rupanya. Mengapa mudah sangat mengalirkan air mata. Jangan buat orang lain risau ok.

I will fine.. I will fine.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...