Saya Sayang Roomate Saya

Roomate bertiga

Segala2 nya berubah apabila ada orang ketiga atau nombor ganjil. Berubah dari segi baik berubah dari segi xbaik. Kita pernah berbicara susahnya membuat sesuatu apabila berada dalam kumpulan yang bilangannya ganjil. Tapi kita xpernah bgtau orang lain kan..kita2 ja..ingat x??

Ya.. memang susah. Berdua lebih baik. Senang susah berkongsi masalah bersama-sama.Tiada buruk sangka, berperasaan syak yang bukan2 ( klu ada). Klu bertiga mesti da sedikit perselisihan faham. Klu sorang bermasalah xambik kisah sangat sebab dia da kawan yang sowg lagi nie.. Xbaik kan.. Cba pk klu berdua ja..klu sowg nie bermasalah. dia nak kawan ngan sapa lagi. mesti akan bersambang2 ngan owg bermasalah 2 kan..

Dalam kelas pun macam 2 kan..Klu bilangan pelajar dalam sesuatu kelas adalah genab mmg mudah untuk wat kerja. Klu ganjil?? mudah juga tapi memerlukan masa yang lama untuk membuat sesuatu kerja.

Kita dah x macam dulu. Semoga kita akan jadi macam dulu.Macam dulu

Apa2 pun ku tetap ku.


Korang xyah la paham. Entry nie untuk luahan perasaan ja..

5 orang dah komen :

nyanyisunyi said...

akak pun setuju..tak suka kalau berjalan bertiga..salah sorg mst jd mcm kera sumbang je..

Ila said...

sabarlah yer...semua dugaan tu

♥Cik Nurfarah♥ said...

yes berdua lebih baik.

Harap bersabar ye

Onitsuka_hana said...

@♥Cik Nurfarah♥ yup dulu duk asrama mmg berdua baik je..tapi start duk rumah sewa da rumate baru kelas skali plak tu..jd la cm2 :(

Anonymous said...

tak semestinya gitu. terimalah dia seadanya. berlapang dada. ok jer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...