Kenapa kejam sangat nie T_T


Kenapa kejam sangat buat kat haiwan macam ni. Dah mengalir air mata Hana tengok T_T  tak ada sifat kasih sayang ke apa..jadi kat diri sendiri baru tahu huhu




7 orang dah komen :

ohpanduan panduan said...

Kasihannya. Tak baik buat macam ni kat binatang.

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Kasihan kat monyet ni buat macam tu.

Jobdirumah Buat Duit said...

Betul tu. Kena kat diri sendiri baru tahu. Kasihan monyet ni.

lynndamya said...

Salam, wuwaaa sian dia kan..adik kite bace kat fb, dia mcm dh mati sbb kena langgar lari pulak..wuwu sedihnya...

aswadz said...

dah takde keje laen dah. otak letak kat lutut barangkali.

tiga lalat said...

kejam kanns ;p

nik ros said...

kesian.kejam sgt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...