Minit Mesyuarat Staf bil 1/2017


"11.19 ye cikgu"


"Sudah siap cikgu"
"Ok saya akan semak minit mesyuarat ni sehari suntuk"

"Ok boleh boleh"( huh sehari suntuk untuk 12page minit mesyuarat)
"Saya tanda dengan pen merah haa"

"Pen selain pen merah lah cikgu"
"macam tu pula"

"Pen hitam pun boleh, hijau boleh, biru pun boleh"
"Boleh ek request request"

"Boleh boleh. Kalau pen merah kan rasa macam seram. pen hitam baru nampak normal, kalau pen hijau sejuk ja mata nak tengok" (adoi apa aku cakap ni)
"Ok lah saya tanda dengan pen hitam"


       

Agak-agak guru besar Hana baca ke tak blog hijau ni..ngeee

Warna pun mempengaruhi mood tau😁



5 orang dah komen :

nuyui a.k.a miss YUI said...

entah entah dia bc dalam diam.ekeke

hana hadi said...

hahaha yui ni..tah2 betol

Adam said...

Warna putih

Cik Itah said...

tapi sy suka pen merah hehehhe
lama tak singgah sini
sihat? selamat tahun baru 2017 hihihi

hana hadi said...

@Cik Itah

Hana sentiasa sihat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...