Borneo Cultural Night

Lama sudah x update kan.. sibuk la..xsempat praktikum lagi..lepas nie ku akan update hujung minggu ja...

Kali nie ku nak ceta pasal Borneo Cultural Night at IPG KKB.. Tarikh : 8 Julai 2011 (minggu lepas).

Persembahan kali pertama di adakan di IPG KKB. Ku x lepas peluang nak tengok walupun praktikum..minat punya pasal..Lagipun kawan sekelas ku banyak orang Borneo dan mereka juga terlibat dalam persembahan nie..

Diorang memang cantik berpakaian tradisi kaum masing-masing.. xcaya?? jom tengok

Nie Rowena Ayub from Sarawak Bumi Kenyalang.. Pakaian tuu pakaian tradisional kaum ............ .(isi tempat kosong dengan perkataan yang sesuai).

Gelap yee.. buka lampu jap

Dia ditugaskan untuk mengiringi Timbalan Pengarah.. sampai ja tengah2 dewan.. kena menari pulak..heheh sweet jee

Nie plak Junior.. Disebabkan ku duk di luar asrama..susah skit ku nak kenal siapa junior nie..

Gimik perasmian



Bawah nie plak Freda Rinya Ak Nok dari kaum Iban.. Nie pakaian tradisional kaum Iban


Naily Serodoi dari Sabah..


Tarian Sumazau yang ditarikan oleh masyarakat Patani yang terdiri daripada lelaki dan perempuan

Yang bawah nie Tarian Daling-Daling.. Sungguh unik nama tarian nie..hehe Dling-daling nie merupakan Tarian Tradisional suku kaun Bajau dan suluk



Nie tarian ngajat




Gambar Kenangan..hehe





Ku amat bertuah skali dapat berkawan n sekelas ngan kawan-kawan dari borneo nie.. Kli korang nak tau.. Kelas ku nie adalah kelas yang paling ramai orang Borneo.. macam2 slanga bahasa ada.. mmg meriah n heboh satu kelas.

5 orang dah komen :

Ila said...

memang cantik...menarik je...jomlah jenguk blog akak yer

eclipsesweet said...

awesome..

^_^

cik ziqa said...

santek . ;)

ZORA said...

best la dapat kawan baru,..:P

abbey~ said...

wah wah wah. seronoknye. awat xtumpang pakai mcm diorang skali. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...