Kepada pemenang 'GiveAway by Onitsukahana'


Sepatutnya Hana pos hadiah hari Khamis lepas lagi. Tapi petugas tu kata tak boleh nak hantar hari tu sebab dah lewat. Kalau nak hantar kena datang hari Ahad sebelum 3.30 petang. Barulah hana tau, kalau nak hantar pos laju pastikan sebelum 3.30petang sebab van tu akan bertolak ke tempat pos yang nak di tuju. So terpaksa hana tundakan tarik pos hadiah tersebut dengan harapan nak pos pada hari Ahad..

Ahad pula tersangat-sangat lah sibuk. tunda lagi..

Hari nie hari Isnin. Isnin free sebab tak ada kelas. Hana ambik kesempatan untuk siapkan kerja-kerja pada waktu free tersebut. Petang, tepat pukul 3petang Hana gerak ke pajabat pos. Alhamdulillah, selamat juga hadiah tersebut diposkan.hehe

Petugas tu kata esok (Selasa) baru van akan hantar ke tempat yang dituju.

Kesimpulannya, Rabu or Khamis hadiah tersebut sampai lah ke rumah korang..Kalau yang Sabah Sarawak tu mungkin lama sikit kot.

Nanti kalau dah dapat hadiah tu bagitau ek..
tak sabar la tu :P hehe


4 orang dah komen :

L said...

tahniah pada yg menang.. huuu

Ms Velentine said...

hahha...nampaknye kat sabah lama lah kena tgu.hehe

Ila said...

lambat sikit tak per kan

Ms Velentine said...

dh dapat hadiah..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...