Header baru


Agak2 korang kan.. cantik x header kat atas tu..hahaha biasa ja kan..

Tapi klu nak dibandingkan header lama yang di bawah nie..Header yang terbaru cantik lagi kan..kan.. hehe

Ku mana reti wat2 header nie.. Nie ja yang mampu. Tuu pun ambik dari Shabby Blog.

Jadi komen2 la skit pasal header tu.. Tapi kan klu korang pandai wat header, korang bagi la percuma satu kat ku nie..sian ku xreti wat header.hehe (ayat pujuk / pasrah ).. Nak belajar wat header tapi tah bila nak belajar pun xtau

5 orang dah komen :

NOOR FATIN said...

saya buat header guna photoscape. skrg dah malas. tempah je la. huahua

Miss Eiza said...

hahaha...den pakai buat merepek2 je..

tiefazatie said...

comel2..hee..

Onitsuka_hana said...

tq2.pkai photoscape ja ek..nak try la.. xtau plak bleh pkai benda tu

Onitsuka_hana said...

tq2.pkai photoscape ja ek..nak try la.. xtau plak bleh pkai benda tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...