Program Curahan Kasih Untukmu OKU - Hari Pertama


Program apa tuu? program nie sebenarnya adalam program ini bertujuan untuk memenuhi sukatan pelajaran yang telah ditetapkan oleh pihak Bahagian Pendidikan Guru (BPG). Lagipun projek nie merupakan xsignment berkumpulan yang terdiri daripada 7 orang ahli.. Program nie berjalan selama seminggu dari pukul 8 pagi hingga 5 petang di Pemulihan dalam Komuniti (PDK).

Untuk pengetahuan korang PDK nie adalah tempat dimana golongan kepelbagaian upaya (OKU) belajar untuk berdikari.Tak kisah la dari umur brapa sampailah ke umur brapa2.. Klu yang bebudak tu klu dia xleh berdikari dihantar kat PDK klu yang bleh berdikari di hantar di Sekolah Pendidikan Khas. Ada paaham semua??? pahammm cikgu.. Ingat x pada entry lepas ku da ceta pasal kesibukan ku pada bulan lepas.. Program nie la antara salah 1 kesibukan ku time tu sampai la skrang
( wat report n pembentangan)

Apa2 pun jom ku kenalkan ahli kumpulan ku dlu



Dari depan number.. aiseh..Dari kanan lelaki berbaju biru namanya Wan,kemudian Fah, Omey, Mimi, hana (ku) berbaju hijau tuu, Fifi n Epie.

dah kenal kan.. nnt senang la ku nak ceta kat korang.. sebut nama ja.hehehe

hari pertama nie cam biasa sesi suai kenal..

Nie namanya Nabil.. merangkap ketua pelatih PDK (gelaran murid yan di berikan di PDK)

pas2 gotong royong bersihkan di dalam dan diluar kawasan Pemulihan dalam Komuniti (PDK). Tapi yang paling utama kena bersihkan diluar kawasan PDK sebab nak bina Taman Mini refleksologi?? haaa gempak x? jgan main2 ingat arkitek je ke bleh wat benda2 cmni? erk..arkitek ke yang wat taman2 tu ek...hehehe. Dengan berbekalkan tenaga 7 ahli 2 lelaki 5 perempuan kami bersama2 membina taman mini refleksologi..Tahniah2.. Pembinaan Taman tu nnt ku cerita di entry seterusnya pada hari ke 2.ok Diharap bersabar ye murid-murid sekalian..


Di dalam PDK



Di luar PDK


tamat untuk hari pertama.....tunggu entry untuk hari ke 2..ok

0 orang dah komen :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...