Sampai juga di Cameron Highland


Macam tak percaya hana dah sampai Cameron Highland. Selama nie hanya dengar bualan kawan-kawan je, kekadang hana jelous.huhu nak jugak ke Cameron. Dan sekarang tengok la gambar-gambar hana nie. Memang jelas terpancar keriangan kanak-kanak rebena sorang nie.

Pejalanan hana di temani dengan Lesen P dan monyet.. Yeke??




 TEMPAT PERTAMA yang hana singgah

Hentian apa tah nama nie...
Singgah pi toilet je sebenarnya. Sambil rehat-rehat boleh minum teh strawberry

 



Pemandagan dari anjung hentian

Ok tak gambar? Malas nak edit-edit. maklumlah banyak sangat.heha

DESTINASI KE 2 adalah 

Anjung OMBAK RINDU.

Sebelum ke Anjung Ombak Rindu. sempat hana singgah kat sini

 


Posing maut tak ingat dunia. hahaha biasalah tu... first time ke Cameron

Haa nie la tempat yang dituju...


Agak jauh nak naik ke atas.
Demi Ombak Rindu Hana sanggup berjalan kaki naik ke atas


Akhirnya sampai juga ke atas

 


Hana panggil tempat ni Anjung Ombak Rindu.Tempat nie tempat pengambaran Ombak Rindu.Teruja hana masa nie dapat tengok tempat pengambaran Ombak Rindu. Korang pernah sampai sini? Menurut orang kat situ. Tempat nie susah orang nak pi sebab kawasannya dalam dan berliku-liku kehidupan. nak selisih dengan kerata pun payah. Nasib baik kereta hana kecik je.. 

 
 
  
 

Huh, banyaknya gambar hana letak. berat tak gambar nak loading. Sorry ye..

Lepas bergambar kita minum dulu


 Bersambung.....


13 orang dah komen :

fyka shafie said...

wahhh bestnya :D dah lama tak menjejak kaki ke cameron. hihi

Qienah said...

pergi sorg je ke?:)

Mizz ErMa said...

bestnya..selalu sy p dgn family aje, bln 8 nnt insyaallah, nk p honeymoon kt sni..xsbrnye..hehehe

Aishah Jahirah said...

seronoknya hana....akak xpnh sampai sana lagi...

syahirah said...

wahh bestnye pergi sana :D
saya xpernah pegi sana

Hanif said...

seronoknya bergambar kat pokok teh..hehehehe
Selamat bercuti!!

dwaty said...

Bestkan cemeron... Terasa nak gi lagi.. Nak gi ladang strawberi plak...

Onitsuka_hana said...

@fyka shafie jom kita p nak ?

Onitsuka_hana said...

@Qienah hehehe

Onitsuka_hana said...

@Mizz ErMa bestnya mmg sesuai utk honeymoon

Onitsuka_hana said...

@Aishah Jahirah lor, ingat hana ja orng terakhir yang xsampai lagi.huhu

Onitsuka_hana said...

@syahirah pergilah walaupun skali. best tau

Prettywrite said...

yana pun tak pernah sampai lg ch..sedihh..hoho

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...