Jangan pandang luaran je. .


Hana taktau nak letak tajuk pa.huhu. Apa yang hana nak cuba sampaikan sebenarnya ialah....

Hana dah bungkus semua hadiah pemenang untuk "FIRST GIVEAWAY BY ONITSUKAHANA".Semuanya 8 pemenang daripada 11 pemenang yang tuntut hadiah tersebut.

Jenuh juga nak bungkus ye.. Jadi faham-faham je lah kalau bungkusan tu tak kemas.hehe Tak kemas pun isi dalam tu tetap berharga kan.. :) Diharap semua akan happy bila dapat bungkusan tu..

Malu pulak nak tunjuk gambar bungkusan hadiah tu.hehe

sekadar hiasan

Pejabat pos buka bila ek? Hana akan pos bungkusan tersebut secepat yang mungkin.

Nanti kalau dah dapat hadiah bagitau ek..


6 orang dah komen :

annshaira said...

huu.sape yang tak tuntut tu.bagi ajelah saye satu.hehe.

ZORA said...

nak gak..hehehhe

NOUR AYU ADIEB said...

warna biru :)

Nursyafiqah a.k.a Alang said...

xsabar nk tungu hadiah dr kamu.....hope dpt bb sy dh nk balik U...hahahahahha

Ms Velentine said...

Sabar menunggu hadiah sampai

Diana said...

hehe... x sabar menunggu hadiah dari kamu... yeaahhh... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...