Jom Layan - Teman Tapi Mesra

Lagu ni popular 5 6 tahun dulu. Dulu 2 rangkap atas lagu ni dah hana lalui. Sekarang hana masih kenangkan dia. Hana happy sebab hana jadi adik angkat dia :) 

Tapi sekarang semua rangkap lagu nie hana TENGAH lalui. Tabahkan hati hana untuk lalui semua ni. Hana tak suka merancang.Biarlah masa akan menentukan apa yang akan terjadi seterusnya. 



Aku punya teman
Teman sepermainan
Dimana ada dia selalu ada aku

Dia memang manis
Dan juga baik hati
Dan dia slalu ada waktu
Untuk membantuku

Namun aku bingung
Ketika dia bilang cinta
Dan dia juga katakan
Tuk ingin jadi kekasihku

Cukuplah saja berteman denganku
Janganlah kau meminta lebih
Kutak mungkin mencintaimu
Kita berteman saja
Teman tapi mesra

Aku memang suka pada dirimu
Namun aku ada yang punya
Lebih baik kita berteman
Kita berteman saja
Teman tapi mesra



2 orang dah komen :

Prettywrite said...

pehh..memang layan la lirik ni kalau ada kait2 dengan diri sendiri kan..huhu..tabhakan hati hana..buat pilihan sebaiknya..:)

Hanif said...

Dengar lagu lama teringat kenangan lama yek...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...