Pesta Buku Kelantan 2012

Pesta buku nie dah tamat pun. minggu lepas lagi.huhu baru nak wat entry. Tahun lepas pun Hana ada pi gak pesta buku nie.Ce baca entry NIE. 

Kiranya ini merupaan kali kedua hana ke pesta buku Kelantan..

 Dewan Jubli Perak

 Dalam Dewan
 Penulis novel Siti Nur Dhuha, Damya Hanna dan ......... (tak ingat)

Jalan punya jalan. terpandang satu buku ni. Macam best je.. Hana pun beli jarga RM15.++ tapi dapat diskaun sebab Hana ada kad SMO (Syarikat Muda Osman). Selepas di diskaukan dapat la harga RM14.++

Tarraaa ni bukunya..

  Tak sempat nak baca lagi.. sibuk dengan kajian tindakan.huhu Sabar yee

7 orang dah komen :

kaki kalkulator said...
This comment has been removed by the author.
kaki kalkulator said...
This comment has been removed by the author.
kaki kalkulator said...

mohon untuk mengambil maklumat tentang pesta buku kelantan 2012(nama blog) dalam blog saudari untuk kajian tentang pesta buku kelantan 2012 yang saya sedang usahakan.

Onitsuka_hana said...

@kaki kalkulator boleh ambik je

Clara Rella said...

waaa.... mcm best je buku cerita hantu tu..

Sis AI said...

Pergh! Mcm best je sis cerita buku tu! Tak jumpa la pulak.. Nnti try2 la cri kat kdai buku..

Prettywrite said...

tahu pasal pesta buku ni tapi tak sempat2 nak pergi pun..huhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...