Semakan Penempatan Guru 2013


Semakan Penempatan Guru 2013 boleh di semak di SINI atau link http://apps.moe.gov.my/gsst/semakPPPS072013/


Alhamdulillah, penantian selama 6 bulan ini telah berakhir. Hana ditempatkan di salah sebuah sekolah di Negeri Sarawak. Nama sekolah apa? tak tahu lagi. Daerah pun tak tahu lagi.. Bersyukur sangat-sangat bila dapat tahu penempatan ini. Akhirnya dapat juga Hana menimba pengalaman hidup di Bumi Kenyalang.. Insyallah Hana akan update mengenai sekolah Hana :)

Semoga Hana menjadi guru yang comel disayangi dan disenangi oleh anak murid istimewa :)


23 orang dah komen :

Nurzakiah Hanum said...

alhamdullilah

Maria Firdz said...

tahniah hana.. moga jadi cikgu yg cemerlang dunia akhirat... selamat hadapi anak2 murid yg pelbagai ragam ea.. dan selamat selami dunia perguruan.. :)

Ema Johari said...

Tahniah..smoga dapat mendidik anak-anak di sana

Amanina Mads said...

wah tahniah hana... mesti seronok. sepupu ada 2 org jd cikgu di sana :)

haz said...

congrats hana =) n good luck bekerja di tmpt bru.. ^^

Arra Ahmad said...

Tahniah Hana...:) jadi cikgu yang baik ya.

juanz said...

wah! jauhnya hana.... hana org mana ek?

hana hadi said...

@juanz
jauh sangat.. hehe hana org kedah :)

Fiza Rahman said...

Tahniah. Selamat menjadi pendidik.

Fais Iskandar said...

Tahniah Hana!!!

my notes said...

tahniah . boleh belajar adat resam dan budaya serta makanan mereka ...

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Alhamdulillah...Tahniah...

Lady ★ Hanna said...

jauh gila merantau ye ;) takpe lam menimba ilmu di negeri orang la pulak ye

ANNA MARIANA said...

tahniah hana.. good luck ok.. take care... jangan lupa update slalu k.. nak juga tengok gambar2 sekitar kenyalang :)

eita said...

best lah dapat merantau jauh sikit

aisya said...

tahniah.. kt mana lah agaknya tu.. =)

Mohd Fauzli said...

Tahniah... Tahniah... welcome to the club...

Nick Nashram said...

passport sume dah siap ke?
xpa, kat sarawak elaun banyak tu :)

hana hadi said...

@Nick Nashram
dah siap :)
ada tadi budak interim post alaun sabah sarawak.. cecah 4k juga

S.K.A said...

jauh posting :) raya pn dh nk dekat ni..he3 boleh balik ke x nnti

Ayie Abas said...

jauhnya kan hana..tapi ayie yakin hana akan jadi cikgu yg terbaik wlu di mana jua hana mengajar :)

baby comel said...

hana cantik + comel.. mesti anak murid suka nanti..

Remy hazza said...

alhamdulillah.....
dah rezeki hana disana......
buat yg terbaik k....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...