To My Other Half - Puisi Ciptaan Dua Blogger



To my other half
But who?
It's not time to worry yet
I'm happy with my own life
Even there are times,
I smile through the pain,
Don’t worry, I will be alright

And just so you know
If someone wants to be a part of somebody’s life,
They will make effort to be in it,
They will fight to acquire it,
They will work to keep it,
For having special ones in their life.

To my other half,
Love has its 
Ups and downs,
Twists and turns,
If we are growing apart
Please…
Love me no matter what,
Stay within my sight,
Live forever in my heart.

Maybe you, you, or you,
The one who,
I have waited and devoted my whole life for.
Distance does not matter,
If two hearts are loyal to each other.

If you are my soul,
and I am yours, too.
If two people were ever meant to be,
it’s me and you.

Thanks Nick..

Hana sekarang tengah memperkukuhkan Bahassa Inggeris. Itu yang ada beberapa part dalam entri Hana selitkan Bahasa Inggeris. Termasuklah hasil poem yang tak beberapa nak poem INI . Tak sangka pula Blogger Nick ter'berkenan' terus dia edit poem Hana yang itu sehinggalah nampak sangat tersusun rapi dan penuh bermakna. Poem yang di atas tu hasil karya dia lah :) Sweet kan..

Buka laptop benda pertama Hana buat baca poem ni..Tak jemu rasa..


22 orang dah komen :

Unknown said...

haha, lepas ni buleh jadi penyajak plak ~ xD

Nick Nashram said...

wah,sama la tajuk poem kita..huhu.td nak letak gmbr tu jgk tapi x jadi.buat poem yg lain plk..nati saya edit :)

NURUL FILZAH said...

gabungan daripada dua idea.. nice :)

Unknown said...

so suwit.. siapala org yang bertuah tu

Unknown said...

Love me no matter what...fuhhh...ayat best nie...hehehe

Sheila Salim said...

Assalamualaikum hana. wahhh bagusnya poem ni. sheila suka! heeeee. baguslah nick edit :)

SyafiqahSabri said...

i like this poemmmm......

Annamariana1989 said...

wow...
sangat berbakat..
kalo anna confrm lingkup :)

H A N said...

ya Allah, serious sweet puisi ni! Mst b'bakat betoi!

Unknown said...

sedap puisi hana =)

Akupenghibur.com said...

gabungan yang mantap, kan best poem tu :)

My recent post : Gambaran Tahap-Tahap Pendidikan Seks Bagi Anak-Anak Islam

eita said...

leh jadi pemuisi plok ni

Unknown said...

assalamualaikum...teacher hana hadi :)

dasat laa hana..skrg dah mula berjinak2 menulis puisi..:)

bercakap pasal puisi ayie ada idea nk buat entri puisi berilustrasi...insya Allah..hana boleh laa nanti join..:)

hana hadi said...

@Ayie Abas
tak pandai sangat hana pun.. inyallah.. hana join.. :)

Unknown said...

serius nice gile!

Cik Itah said...

nice poem Hana :)

puteri kasih said...

nice poem..puteri suka :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

sgt menarik..

Tie HT said...

sedap dibaca, talented :)

Zawiah said...

tu lah kelebihan berbelog . walaupun satu di serawak dan seorang lagi di Muar , bersatu dalam entry ... heheheee

Fais-SKA said...

terbaik la =) mmg tersusun..nsb ada kawan blogger yg tolong..smoga dipermudahknNya..mmg ajar budak2 poem ke??

caliph shuriken said...

ok, noted.. teacherrrr.. to my other half ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...