Kasut Yang Cam Best di masa akan datang


Sebut ja pasal kasut..xkira lelaki or perempuan mesti nak yang hebat, cantik kan3
So korang suma jgan beli lagi..tungu 2 3 4 tahun akan datang da keluaran kasut yang best.Harga pun berpatutan.Budak sekolah rendah pun bleh beli guna duit poket sendiri. Jom tengok beberapa kasut yang akan di keluarkan dalam masa setahun dua nie..


Kasut nie bleh je pkai time dalam umah di luar pun boleh. Tetapi sebelum membeli pastikan anda dan jiran2 tetanggga tidak membela kucing.kang xpasal2 ilang sebelah kasut dimakan oleh C Comel.hehe Tapi klu korang peminat tikus belilah kasut nie..:)




Seperti yang saya katakan tadi.Pastikan anda dan jiran tetangga tidak membela kucing.. Kebanyakan kasut untuk keluaran akan datang bukan sahaja anda yang suka tetapi kucing juga amat berminat dengan kasut anda itu.








Erk, cm xikhlas je na jual kasut nie..Harga kasut nie belum ditentukan lagi..murah ja kowt..

Kasut nie direka khas untuk si pemakai berimiginasi sebentar. Xpun si pemakai akan berangan seketika ketika memakai kasut ini. suba diving



Ada sesetengah tempat meletakkan papan tanda 'DILARANG MEMIJAK RUMPUT. 'So klu Si pemakai nak pijak juga pakai lah kasut nie dan bayangkan kasut nie adalah rumput tersebut..







Kasut untuk Si Jejaka



Hebatkan.. like kasut warna biru 2.. bukan sahaja dipakai di kaki malah bleh dimain time bowink, tunggu bas, n tempat2 yang dirasakan bowink. Anda disarankan jauhi kasut ini dari kanak-kanak. Nanti diorang bagi rosak

Untuk Si Jelita pula


Memang canggih..2 kasut nie adalah terhad. Bleh tempah dari sekarang.hehe

lain2 kasut yang mendapat sambutan hangat

kekeliruan di c2 ye..

Macam x selesa je..Siap da roda lagi..klu bgun lambat nak ke tempat kerja.pkai ja kasut nie..huhu nak selesa ke nak kena pecat???

Antik giler kasut nie..mesti mahal..Tengok cm berat

Pika..pikaa..pikachhhuuuu

kasut + seluar.. seluar xkering mcm mna nie..Senang ajah sih.. bli kast nie..


Takut kawe nak pakai kasut nie..merbahayakn diri sendiri. Owg lain pun takut nak dekat ngan korang

Like kasut nie..sayang nak pakai..wat hiasan boleh.. Klu terdesak baru pakai..Hehe

4 orang dah komen :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...