Praktikum oh praktikum

Esk dah start praktikum sem 5. Ku kena sekolah kebangsaan Sri Kota.Jauh oo dalam 20min. So ku kena kuar umah dalam 6sengah pagi. Ee.. cejuk time 2. Lagi pun nak elak jem.dah la sekolah ku kat tengah2 bandar.mau xjem jalan 2. Balik sekolah sah2 sampai umah kul 3. Pas2 letih, Pas2 nak wat Rancangan Pengajaran Harian (RPH) lagi. Malam tdo awal.Aaaa..bila masa nak wat entry baru.huhu kuranglah entry ku untuk sebulan nie.

Perasaan ku bercampur baur. Excited, takut, malas n macam2 lagi.malas?? ish3 xelok malas2 baru praktikum sebulan belum 3 blan lagi.huhu Pa2 pun ku dh wat persiapan. Suma dah prepair termasuklah jiwa raga ku. Sekarang nie ku bukan nak ceta pasal jiwa2 nie ku nak cerita pasal bahan n alat untuk praktikum nnt.Jangan terkejut k. Nie bahan n alat2nya.

BAHAN DAN ALAT PRAKTIKUM

Waah meriah betol. Cm semangat je nak praktikum.hehehe Secara rawaknya suma nie berjumlah RAHSIA .( pk2 la sendiri) Termasuklah kotak besar hitam 2. Nak gak kotak 2. Nampak kotak 2 baru semangat nak wat Bahan Bantu Mengajar (BBM) Untuk simpan bahan n alat2 2 nnt nak guna senang cari, nak simpan bahan pun senang. 2 yang ku beli kotak besar.

Huh, dalam duk malas2 bleh plak beli bahan n alat2 nie.Skali bli plak 2.haha

Ops.lupa plak..yang paling penting untuk praktikum nie ialah


BUKU PRAKTIKUM

Setiap hari ku kna bw p praktikum. Tiap2 hari gak la ku kena ngadap buku nie.erm... alamak belum balut lagi la.huhu


Terasa macam dah bekerja plak .Erk, maklumat belum isi

Berbalik kat bahan n alat2 di atas tadi,.Ermm..Membazir xmenbazir gak la.suma bahan 2 bukan nak pakai untuk sem nie je..sem2 akan dtg pkai gak.BBM yang ku wat nnt bleh je pakai time ku ngajar kelak.insyaallah..

Ku beli jer pa yang dirasakan ok, cantik n elok. Ku xpk pa dah.Nampak je bahan n alat 2 xgua sangat kan..padahal nnt2 bila da idea bru tergerak n terpk nak pakai bahan 2..2 la sebabnya ku beli je..Mesti pakai punya lah.Cofirm

Xkisahla bahan n alat 2 murah ke mahal ke..yang penting nampak cantik n elok. Bagi ku, nak hasilkan BBM yang elok kenalah kuar duit skit untk menampakkan bahan 2 berkualiti. ( pa la ayat ku nie) BBM yang berkualiti bahan yang digunakan pun mesti berkualiti. Itu pada pikiran n pendpat ku. Bagi pikiran n pendapat korang lain la plak kan. So..xkisahlah mahal mna pun bahan 2 ku tetap nak beli tp ikut kemampuan gak la..

Setakat nia sajalah ek..tah bila la nak wat entry lg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...