PERKAHWINAN NURLINA ATIKAH DAN MOHD FARHAN

ku xdapat datang ke majlis perkahwinan sahabat baik ku ini atas sebab-sebab tertentu. Best tol tengok kawan2 kawin kan.Klu korang nak tau pengantin perempuan dan pengantin lelaki nie bercinta sejak di bangku sekolah lagi di SEKOLAH MENENGAH TEKNIK SEBERANG PERAI. Xsangka akhirnya kejinjang pelamin juga.Alhamdulilah..

Pengantin perempuan
NURLINA ATIKAH a.k.a Ieka 1 dorm dengan ku merangkap kakak sulung dikalangan ahli dorm kami. Patut pun dia kawin dulu.hehehe

Ku xjemu tengok gambar2 perkahwinan diorang nie. Yela macam2 persalinan da warna kuning, putih, peach.Ieka, somoga kekal bersama Paan tersayang.Opss..
Paan 2 nama panggilan Farhan merangkap suami Ieka


kiut n hensem pasangan pengantin nie
like..like



..So sweet..
ku suka gambar nie. Romantik betol.


Suma gambar kawin diorang ku suka..


Cantikkan pemandangan kat c2.Mmg sesuai untuk photoshoot. Banyak gak persalinan diorang nie. Agak2 berapa la perbelanjaanya yek.. Xkan ku nak tnya kowt,segan la plak..tungu lama skit bru tanya.hehe



Cantiknya pelamin diaa..Majlis nie diadakan kat kompleks tabung haji ( pengantin lelaki) .Da flowergirl lagi.bessst


Haaa nie dia pengantin perempuanya. Dia mmg suka Pink. Sampai skrang pink je tau. Suma barang2 dia wana pink. Sampai satu masa 2, da pertandingan asrama terbuka n diminta hias dorm. So, dia sebagai ketua dorm menggunakan kuasa vetonya untuk menghias dorm menggunakan tema PINK.Waaah menarik 2..


Bilik pun cantik


ROMANTIK

Semoga diorang nie kekal bahagia sampai ke anak cucu

1 orang dah komen :

cinta nabella said...

bestnya ~ smoga kekal slamanya ~
amin ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...