Giraffe yang kiut miut


Korang pernah tengok giraffe yang kecik2 comel2 x? da housemat ku bawa balik 8 anak kembar giraffe.. kecik2 comel je.. Terima kasih sangat2 ye akak housemate ku nie..Dia kata dia beli kat langkawi..Erm..bila masa ek dia p langkawi..Haa i2 rahsia.

Haa nie dia anak2 giraffe kembar 8



Disebabkan da 8 housemate so 8 giraffe la suma nya. Senang xyah berebut2 suma dapat pegang n pelihara anak giraffe nie

Seronoknya tengok anak2 giraffe nie..


Napa 7? mna lagi sekor??? huhu

Disebabkan ku sayang sangat kat haiwan peliharaan ku nie..ku bawa dia jalan2 ke kelas..Sukanyeee die..

Rupa2nya bukan ky je yang bawa giraffe ke kelas rupa2nya housemate ku yang 2 orang nie pun bawa..Kami classmate. :)


P/S : Yang edit2 pic nie buka ku tau tapi Afifah Ahmad yang ttp muka 2..auuucak.

3 orang dah komen :

cik kacak said...

nak satu anak giraffe boleh ? HHE

♫♪~ Naurah Nawwarah ~ ♫♪ said...

aloho... comelnye... kamu! kotak menu tabs tu boleh buat & ubah cari kat layout, edit html eh.. cari menu tabs rasenye.. pastu, ubah kaler.. kalo tak silap la eh.. huhu

Onitsuka_hana said...

tq cik kacak

nnt hana try cari ek Naurah.Tq tau

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...