Jom naik Roller Coaster

by: zora

Dengan ketinggian maksimun 420 kaki dengan kelajuan 120 m/j , Top Thrill Dragster yang bertempat di Cedar Hill,Ohio pastinya akan membuatkan anda benar-benar mengalami keghairahan sebenar roller coaster.

Ku penah naik roller coaster kat Genting heighland jah,,Best.. teringat plak nak naik Roller Coaster yang nie..Tapi sebelum naik kena pk dulu..pk apa pun xtau la..yang penting mesti naik.. bukan senang nak jumpa roller coaster kan..



Cantiknya..tapi bleh ke naik benda nie waktu malam..



Agak2 kukuh x? cm mainan jer ku tengok


Huh, terjunam


Cuba bayangkan klu benda tuu tba2 berenti..cmna keadaan kita..mesti badan menghala kat bawah..huhu



Yeeehaaa nak lepas geram / tension bleh xklu naik nie..



....Taman sudah....



Ops.. ter'upload ' plak..hehehe

6 orang dah komen :

ZORA said...

hehehhe..nice entri..:P

btw..takpe len kali kalo nak ambik pic lam blog zora..ambik je..zora bg je...

Onitsuka_hana said...

tq..hehehe

dwaty said...

last hari tu main kat genting... saya tak nak lagi main...

Onitsuka_hana said...

7tahun lepas dah p genting..huhu lama tol..skrang teringin nak p lg..hehe

nyanyisunyi said...

kalau akak bg 1K pun tk teringin naik benda ni..tguk tu maunya terbasah mcm pompuan tu...

Onitsuka_hana said...

uik akak nie..klu hana..hna naik..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...