Majic Mirror II

Sebelum memulakan pembacaan klik untuk baca entry pasal Majic Mirror. Wehh..klik la dulu baru baca entry kat bawah nie

( jangan maraah aa nnt cepat tua)

Semua cermin tu adalah Majic Mirror sebab da muka ku..hehe

 Ruang tengah

Ruang tamu
 Ruang tengah

 Dalam bilik

 Dalam bilik

 Dalam bilik

Dapur
Klu da muka korang time ku snap pic tu maknanya bukan Majic Mirror tapi Harror Mirror

Bilik ku saja dah da 3 cermin. xpuas lagi?? klu xpuas tengok cermin kat ruang tengah.. pas2 baru kuar.. time nak kuar tu belek2 jap cermin kat ruang tamu

xpuas lg..Mna nak tau time dah kunci pintu umah tudung herot petot pulak..

Xperlu wisau..

tengok cermin nie.


 slaiding door


Zoom sikit..


xpuas hati lg??

tengok cermin kereta.hehe 

xsabar nak da rumah sendiri nak wat cam gambar di bawah nie 



 (hotel mna la ku copy paste kat sini) 
Ku suka tengok cermin slaiding door tu..owg luar xnampak kat dalam. Owg dalam bleh nampak luar. Pada masa yang sama klu kita duk luar bleh suluh muka.Bukan muka ja. dari kepala sampai kaki pon boleh.hehe

2 orang dah komen :

MaYa MustWany said...

kaki cermin rupanya.bila balik kampung je,mesti mas tergelak bila tengok cermin,coz ada peleket cartoon menyidir.hihih

Remy hazza said...

awek cermin rupanya... nie mesti dlm handbag ada cermin jugak.....he3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...