Entry Raya 2 hari

Tak banyak gambar yang diambil semasa Raya 2012 ni .Maklumlah nak siapkan kajian tindakan(sekarang dah siap) Raya tahun nie memang habiskan masa dengan buat Kajian Tindakan ja.

Pada kebiasaan, Hana dan family beraya di kampung. Raya pertama di Kedah dan Raya ke 2 di Perak.

Raya pertama dihidangkan dengan

        
      

Nama pun Hari Raya jadi wajiblah dihidangkan dengan Biskut Raya dan makanan favroute mak hana.Laksa Penang hehe


Adik hana berbaju biru. Hana berbaju purple. Kacaknya.. ( Bahasa Sarawak dipanggil cantik :P ) Ok. adik hana memang tinggi banyak dari hana dan dia besar sikit.Sebab tu sampai sekarang orang panggil hana adik dan adik hana panggil Syifa. Lagipun beza umur hana dengan adik 6 tahun.

Masa ni nak balik kampung Perak.


Mak hana dengan Syifa.
Kan nampak Syifa besar lagi kan kan


Sepupu :) 
Yang belakang tu baru tadika yang depan umur 2 tahun

Hahaha
 It's me

Ok tu ja gambar yang ada. simplenya raya kali ni. Kajian Tindakan punya pasal,hehe Tahun depan hana nak beraya secara besar-besaran. Ehem ehem dah kerja kan. Boleh sponser mak, abah dan Syifaa. Insyallah


4 orang dah komen :

Iffah Afeefah said...

hijaunye blog gadis hijau ni

xley pandang lelama

silau=P

ooo org srwak ke ni?

Miss Volvo said...

ahad lepas baru mkn laksa penang. makan kt little penang cafe je heh

MISS Z BERCELOTEH said...

nyummy laksa penang.. sedap tu :)

afzalsukasuki said...

ececeh gambar last tu tabley blah hahaha

eh eh muhun buatkan laksam. i peminat fanatik beliau :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...