"Kejam" tak lagu ni?



Pada pendapat hana 

Pelbagai persoalan terselit dalam video dan lirik lagu ni

  Siapa yang salah sebenarnya?
  Pelayan tu berharap diorang berpisah kan..
  dan Pelayan tu juga yang merosakkan hubungan diorang ka?
  Pelayan tu tak menggangu pun tapi dia menggoda lelaki tu. huhu
  Gf lelaki tu yang rampas lelaki dari pelayan tu ek..
  Lelaki tu main mata dengan perempuan lain padahal depan dah ada gf dia. ish ish ish
  Boleh pula lelaki tu ketawa kat gf dia sebab pelayan tu letak garam dalam minuman gf dia
  Mesti seronok pelayan tu tengok diorang berpisah 


Ku menunggu  Ku menunggu kau putus dengan kekasihmu    Tak akan ku ganggu kau dengan kekasihmu    Ku kan selalu di sini untuk menunggumu
Cinta itu   Ku berharap kau kelak kan cintai aku    Saat kau telah tak bersama kekasihmu    Ku lakukan semua agar kau cintaiku
Haruskah ku bilang cinta    Hati senang namun bimbang  Ada cemburu juga rindu  Ku tetap menunggu
Haruskah ku bilang cinta    Hati senang namun bimbang    Dan kau sudah ada yang punya    Ku tetap menunggu
Datang padaku  Ku tahu kelak kau kan datang kepadaku    Saat kau sadar betapa ku cintaimu  Ku ‘kan selalu setia ‘tuk menunggumu  

9 orang dah komen :

Hanif Idrus said...

Tak dpt tengok berukbond slow....

Mista A. said...

indo punya lagu Vclip die kadang pusing2.

aisya said...

bf sy ckup xsuke lagu ni.. klau dgr lgu ni kt mane2 mesti mulut die bebel2 skali.. ade pulak buat lirik mcm tu. hehe

Aishah Jahirah said...

menunggu putus....xbaiknye..hehee
selamat hari raya aidilfitri hana...maaf zahir batin...

Isabel Diaz said...

x fhm lh bp x dpt tgk video dye.. huhu..

Hanif Idrus said...

Promosi sikit……hehehe
Dijemput sertai segmen saya ini:
http://hanifidrus.blogspot.com/2012/08/hanifidrus-segmen-menerjah.html

Kesuma Angsana said...

x berapa nak minat lagu ni hehehe

Onitsukahana said...

@aisya hehe lelaki pun xska

Onitsukahana said...

@Aishah Jahirah selamat hari raya juga :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...