Kenali Sikap Wanita Melalui Bantal





 Memeluk Bantal
-Mereka yang suka memeluk bantal biasanya berjiwa seni & manja .
-Mereka mempunyai penghargaan yang tinggi terhadap lukisan, muzik dan sastera.
-Perasaan mereka halus dan jiwa mereka romantik.
-Kadangkala ada yang boleh membaca peristiwa yang akan berlaku melalui mimpi.
-Mereka juga sangat prihatin terhadap kesusilaan

 Menggunakan Banyak Bantal
-Mereka biasanya kurang kenyakinan.
-Dalam kehidupan seharian mereka memerlukan banyak pendamping.
-Mereka jarang membuat keputusan sendiri, sebaliknya mendapatkan pandangan orang lain.

 Tidur Dengan Satu Bantal
-Mereka bukan jenis mengada-ngada dan boleh menerima keadaan seadanya.
-Mereka juga membuat keputusan berdasarkan fikiran dan bukan nafsu semata-mata

 Meletakkan Bantal Di Bawah kaki
-Mereka mempunyai sifat kurang baik.
-Mereka jarang bergaul dgn org ramai, malah kaku dalam pergaulan.
-Ini menyebabkan mereka cenderung bersifat egois.
-Mereka juga gemar menempuh jalan pintas untuk mencapai cita2.
-Mereka tdk suka berusaha.

 Tidur tanpa Bantal
-Mereka memiliki sifat percaya diri yang sangat tinggi.
-Kadangkala sifat percaya diri ini akhirnya akan membawa kepada sifat ego.


38 orang dah komen :

Nurzakiah Hanum said...

great

Len Inouie said...

hehe.. peluk bantal.

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

ada yg betul.... :p

semua itu satu kebetulan....

reenapple said...

kalau aku cakap aku semua, aci tak? Ikut mood dan keselesaan. Kuh kih kih.

are_lin@yu said...

hehe bocor rahsia ni..hihi

Ahsfantasy Ryu said...

Hehe.. suka tidur banyak bantal :)

TUNASYA said...

tidur sambil peluk teddy bear ada x? hehehe...

TUNASYA said...

tidur sambil peluk teddy bear ada x? hehehe...

Fiza Rahman said...

Akk tak tido atas bantal, tapi tidur atas lengan suami...opssss...hehehe...

Nana Liena said...

kita ikut keadaan dan bt semua..ikut mood..hehe

nuyui a.k.a miss YUI said...

semua ada..hihi

Nurul Hidayah said...

Tak suke peluk bantal, tak suke byk bantal, tak suke letak bantal bawah kaki, suke tidu 1 bantal kadang2 takde bantal.. ehhh.. mcm ngam jek ngan Nurul.. ahakssss :p

ShareTogether SH said...

huhu..xsangka dari bntal pn bolh kenal sifat orang...
nice...

ShareTogether

Kesuma Angsana said...

walla betul ke ni, tq share yer

Nurrul said...

ehem2.. Nurrul yang pertama dengan tidur satu bantal ajee.. ngeh2.. tapi ada peluk teddy sebab org kesayangan dah bagi kan.. rugi tak peluk..

Ayie Abas said...

as salamualaikum hana :)

makin sikit bantal makin positif sikap seseorg wanita tu kan...hehe

hana hadi said...

@Ayie Abas
wslam, a'a. betul. pendapat hana je ni :)

hana hadi said...

@Nurul Hidayah
sama lah kita. hehe

puteri kasih said...

kalau tak peluk bantal...puteri takleh tido..hehe

Sarah Mohd Saleh said...

ohhh okeyyy br paham ttg diri sendrey.

p/s: btw im not from ipg. i hanya guru ganti shj;)

deno said...

deno pula tido satu bantal je...... hihik^^

Azie Namico said...

satu bantal pun bole !hehehe

Kakzakie said...

Kakak rasa macam ada yg kurang tepat sebab kakak tidur memang nak peluk bantal tapi kakak bukan jenis manja...

CaDLyNN said...

memeluk bantal itu saye! haha

cik didiey said...

peluk bantal.....hehe

red jambu said...

saya suka yang no.1 tu.. hihi

suri said...

suri mana2 ok ada bantal ke tak der bantal klu ngtok tdo jer hee..slu atas badan ada bantal, tak ksiah bear ke bantal katon layn jer

ANNA MARIANA said...

anna yang memeluk bantal... hihihih

Miss Zahirah said...

tidur byk bantal, tidur peluk bantal itulah sya.. hihihi

Tihara said...

saya suka 2 bantal jer..hee :)

Diari Si Froggie said...

aida suka peluk bantal dan banyak bantal.. haha. ada lah sikit2 kena kat batang hidung sendiri. :P

Remy hazza said...

kalau yg bantai tidur tak bangun2 tu camner.......walaupun hari dah tinggi......he3

Mrs Velentine said...

MV semua gaya tidur tue MV buat,..haha

jaakechik said...

jaa suka tido tanpa batal. harharhar.. memula jer tido ngn bantal pastu bila sedar, bantal dah xde....kekekeke....

p/s : ego? aiyarkkk?

MaYa MustWany said...

hihihi peluk bantal n banyak bantal.hihihi

cweet pinky said...

CP suker peluk bantal , hm , kalu dah peluk bantal mesti lebih dari 1 , ehe , kat kepala 1 , kat tgn satu .. :P

CTK said...

ct tido ngan stu bantal je, tp lau ade bantal peluk best jugak..hehehe

nik ros said...

sis yg first tu. tido peluk bantal..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...