Guru Oh Guru Gyiyomi


Entri pendek buat tatapan semua :)

Hana respect cikgu-cikgu di SK Seksyen 24. Guru serba boleh dan sangat sporting... 

Persembahan yang sangat menghiburkan, dimulakan dengan sajak Guru Oh Guru karya Usman Awang kemudian ber'gyiyomi'.  Cuba bayangkan salah seorang guru tersebut adalah guru disiplin automatik murid kelip-kelip mata tak percaya cikgu disiplin ke tu.. (lawak je ok)

Nak tengok persembahan guru serba boleh ini? KLIK SINI


21 orang dah komen:

jaakechik said...

ye lah kalo cikgu disiplin yg buat gyiyomi ofkos pelajar akan pdg x berkelip...hihihi.... sporting cikgu tuuu!

p/s : selamat hari guru buat hana!

puteri kasih said...

dah tengok..pasti anak-anak murid terhibur :)

Emira Zaharin said...

Sporting giler cikgu cikgu dorang ! Hahahaha XD

QasehnyaRania said...

tal dapat bayangkan..
sbb cikgu displin kan nmpak tegas je.. hihi

jap nk p tgk

kopi pasta said...

ahhaha, nasib baik cikgu2 tu pakai topeng. kalau tak, merah padam la muka masing2

hana hadi said...

@kopi pasta
haha hana pun tertanya2 kenapa la pakai topeng. nak tengok muka cikgu2 cmna bila gyiyomi

my notes said...

hari guru ler nak wat pelajar mesra dgn guru . giyomi mmg sesuai sbb tgh hot kan ...

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Sporting cikgu2 semua.. :)

Selamat Hari Guru ye..^^

latifah zainal said...

sporting cikgu2 nie..seronok bila sambut hari guru sbb time tulah banyak bakat terpendam ckgu2 kita boleh lihat..selalunya tgk ckgu2 seyes mengajar bila dlm kelas..

Nurrul said...

Bestnya... sporting habis !!

Cik Kay Jue said...

hehehe comel.. siap pakau topeng lgi.. :) sporting la cikgu2 dorg!

Miss Zahirah said...

cikgu disiplin buat gwiyomi..??
owhh.. so suweettt.. hahaha

Kesuma Angsana said...

sporting nyer cikgu tu

Fiza Rahman said...

Sporting nya cikgu ☺☺

tenku butang said...

waaa.. sportingnya diorang..

deno said...

olo sangat sporting cikgu2!:)

boni kacak said...

hahahaha..sporting betul cikgu2 tu.hehehe

nik ros said...

dapat cikgu spring best la kan. teringat lak cikgu sekolah dulu yg suka buat pesembahan nyanyian..hehe

ANNA MARIANA said...

hahahahhahahahaa.. lawak la...

Remy hazza said...

sporting nya cikgu......

Mimie Najib said...

funny..cikgu2 sporting..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...