KAMI berbaju oren

Hari tu KAMI berbaju biru sekarang berbaju oren.

Masa ni ada pengambaran 1 batch yang terdiri daripada 200 lebih guru pelatih. KAMI sepakat nak pakai baju oren ni baru bersinar sikit mata korang tu.hahaha

Pengambaran ni untuk dihadiahkan kepada pihak IPG Kota Bharu.

Lepas ja habis pengambaran, giliran KAMI pula nak bergambar :)

bersama pas kenderaan untuk ke Annual Dinner esok :)


                      

Semoga bersahabatan kita akan kekal selamanya.. Biarlah apa pun 'orang' nak kata, hana tetap macam ni 

p/s : Yeaaah masalah satle, tapi masalah tak dapat tengok video tu belum satle :(

18 orang dah komen :

HannaNana Swift said...

canteknye awak2 yew.. :)

fadz said...

haha.. sory ye cik hana.. xda niat apa2.. sy cuma bergurau.. btw, salam aidiladha.. :)

CaDLyNN said...

wow...sedondon..
salam aidiladha :)

Syaifuddin Alias said...

cikgu laa nanti ye ?hehe panggil cikgu laa lepas ni :P

ct kektus said...

kemain oren. memang menyerlah. hehee :D

Hanif Idrus said...

Meriahnya warna..

boni kacak said...

wah..... terang benderang... cantiknya...

Jna marcello said...

Wahh~~!! bestt nye dpt pakai baju sama2!! na SUKA!!
anywy sgt cantik cikgu2 sekelian hihi

#semoga persahabatan awk kekal AMIN~

Ayie Abas said...

comeyyy nyerr 3 anak dara tu....ayie berkenan betul laa klu laa leh dpt jadi isteri ku...cewahhhh..hehe

slm aidiladha hana :)

OnE_nIeZuKa said...

eh sama la..kitew pun bju oren..hehee

caliph shuriken said...

ehh, tuan umah lawa..

salam aidiladha, hana ^^

ellynadyra said...

dr jauh dh nampak

maszull said...

assalamualaikum ....lawanya dah mcm kembar plak...;)

Suara Hati said...

sedondon .. bff la ni kn ..eheh

Sanji Ngatmi said...

boria .. haha

C'Jai said...

Wallaweh...syilau mata akakkkkkk....

Myra Jay said...

Wahhh 1 geng pakai oren, memang bersinar mata ;D

TiranaAduka said...

uik warna merah la tu.hehe6x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...