Rahsia Wanita Api Tanah Angin dan Air


Masih belum dapat blogwalking.huhu

 By : Mr Google

WANITA TANAH
Taurus ( 21 April - 20Mei ) , Virgo ( 24 Ogos - 23 Sept ) dan Capricon ( 22 Dis - 20 Jan )

Seorang yang boleh dijangka,berwibawa dan praktikal penyabar dan bertolak ansur, mempunyai kehendak dalaman dari segi emosi dan material.Semangat produktif dan gigih yang disertai dengan sikap berhati-hati menjadikan wanita tanah berkemampuan mencapai kejayaan dalam perniagaan Kebijaksanaan dan kepintaran yang diperolehi sering tersembunyi oleh air muka semulajadi yang pendiam dan tenang Sifat marah yang terkawal serta keperluan untuk keteguhan dan kawalan sering terbawa-bawa dalam perhubungan yang amat konservatif, serius dan sederhana Tidak mudah menunjukkan sifat penyayang tetapi wanita tanah adalah seorang kekasih yang setia dan berwibawa


WANITA API 
 Aries ( 21 Mac - 20 April ) , Leo ( 24 Julai - 23 Ogos ) dan Sagittarius ( 23 Nov - 21 Dis ).

Dilahirkan sebagai pemimpin Mempunyai kekuatan diri dan biasanya enggan menerima pendapat orang lain walaupun ianya benar seorang yang artistik dan sukar dijangka, tetapi biasanya romantis dan tidak pemalu mempunyai personaliti suka menguasai dan mendominasi tetapi boleh mengimbangi sifat-sifat ini dengan sikap yang pemurah, mesra dan menunjukkan sifat yang mendalam terhadap sesuatu yang disukainya. Suka berterus terang dan tidak berselindung menyebabkan orang yang dikasihi merasa sedih dan terhiris. Jujur dan mahu hubungan peribadi berjalan dengan lancar. Wanita api harus diberikan ruang yang cukup luas untuk menjadikan perhubungan itu terus berkesan. Tidak keberatan untuk beralih arah jika berasa tertekan


WANITA ANGIN  
Gemini ( 22 Mei - 21 Jun ) , Libra ( 24 Sept -23 Okt ) dan Aquarius ( 21 Jan - 19 Feb )

Berterus terang,berminda aktif dan gemar mencari kepelbagaian dalam setiap aspek kehidupan. Berfikiran terbuka, mempunyai daya imaginasi dan inovatif,bagi mereka segalanya boleh dicapai. Bergaya, tenang dan tidak cerewet serta mempunyai keinginan semulajadi untuk mengamalkan sikap diplomasi dan saling bekerjasama bersungguh-sungguh. Sanggup mengorbankan kehendak atau idea mereka sendiri demi mencapai keharmonian dan mengelakkan perselisihan atau konflik. Sentiasa gigih untuk mendapatkan cinta yang terunggul, untuk berkonfrantasi. Kurang cenderung untuk menyampaikan perasaan sebenar yang terpendam dalam hati mereka. Dikenali dan diingati kerana sifat romantis dan manja


WANITA AIR  
 Cancer ( 22 Jun - 23 Julai ) , Scorpio ( 24 Okt - 22 Nov ) dan Pisces ( 20 Feb - 20 Mac )

Mempunyai sifat semulajadi untuk berkembang maju .Mereka ini dipandu oleh perasaan hati .Mempunyai sifat mudah bersimpati. Berdaya imaginatif sentimental Mempunyai perasaan yang berubah-ubah,berhati-hati ,tenang dan mudah tersentuh oleh emosi orang-orang yang berada disekeliling dan cepat mengeluarkan air mata dalam sebarang situasi yang menyedihkan.Mudah mengikut rentak emosi orang lain dan juga diri sendiri

P/s : Ada yang betul tak ? hehehe


16 orang dah komen :

Cik.blogger said...

hew...hew...wanita tanah ^^ hik..hik

myr amyra said...

Saya wanita tanah..
tapi saya bukan pediam...

nice info.. :)

Tihara said...

as salam,

wow sangat kontra..btw nice sharing, kan leh cayer sangat eh :)

boni kacak said...

awak ada lah wanita api.....hahahaha

zila manaf said...

air!! hehe

Nick Nashram said...

Kalo camtu nanti masa interview sekali la kita..huhu..sya buat kt ipg kb..dah ada nota ke?kalo takde bg email nak hntr ni.

Hanif Idrus said...

Info yg baik.....

Leeza dayasari [santai leeza] said...

Saya tanah!!!!!

Che Rosliza Che mat said...

sis wanita air...memang betullah...sis mudah tersentuh dan mengalirkan airmata...

CikNana said...

saya wanita tanah..betul tuuuu..:)

Kumbang Jingga said...

ada yg betul..isteri sy ada perangai2 mcm di sebut tapi tak semua lah..tuhan itu maha besar sbb setiap kejadian ada hikmahnya

Nick Nashram said...

ok, saya dah hantar nota spp tu.boleh la check email :)

pazil said...

perempuan je ke?lelaki tak ada? :)

sal ya said...

ada yang tak sama. hehehe...

Kesuma Angsana said...

he he terbaik ni

dya bunga said...

adalah sikit sama..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...