'WANITA' - KRU



Di sebalik semua lelaki di dunia
Pastinya didukung seorang wanita
Dia berkorban untuk
Memberi yang mampu
Demi insan yang disanjung dalam hidup

Tatang hatinya bagai permata
Luangkan masa untuk bersama
Bilang padanya kau sayangkan dia
Sepenuh jiwamu

Tenangkan hatinya bila resah
Setia didalam ceria dan gundah
Itulah saja balasan diminta
Seorang wanita

Senyumannya mampu mengubati pilu
Ketika dunia tak kelihatan indah
Wajahnya yang ayu
Menenangkan kalbu
Jgn kau hampakan cintanya yang tulus

Itulah dia seperti dia menyelimutmu
Itulah saja balasan diminta
Seorang Wanita


21 orang dah komen :

Leeza dayasari [santai leeza] said...

lagu baru ker lagu lama erk?

nik ros said...

suka lagu ni.

pazil said...

kuatkan peranan wanita.
menyinari hari jejaka :)
**gua salute uollssss :)

puteri kasih said...

memang menarik la liriknya :)

Iffah Afeefah said...

wa kembang ai sebagai wanita

Hanif Idrus said...

Lagu dan lirik yang baik

Che Rosliza Che mat said...

liriknya best....tak pernah dengar pulak kikiki

Sanji Ngatmi said...

sedapnya lagu ni hana ... lagu baru kru ea ???

reply kat blog k .. muah ..

takut tak terfollow reply komen hana

ctk said...

macam best je liriknyer...memang gambarkan seorang wanita :)

Aishah Jahirah said...

akak rasa macam xpnh dengar lg lagu ni.....best jugak layan...:)

Mrs Velentine said...

suka

*zafirah* said...

lagu lama ke?mcm best ja:)

Kesuma Angsana said...

nice song ni!

Mira Maisara said...

xde wanita..xde la laki kan..hehe..

boni kacak said...

saya masih terumbang ambing kerana tiada tempat untuk saya berpaut di kala dilambung gelora dan badai yang melanda...

sigaret perisa kafein said...

Sekali lagi, mereka tidak pernah mengecewakan. *senyum*

http://sigaretperisakafein.blogspot.com/

-AsaSiaga-

Tihara said...

haah rasa macam tk pernah dengar..best plak :)

ct kektus said...

wanita. kuar nampak gagah, tapi hati tetap lembut. :D

shinji izac said...

ingat lagi mase waktu skolah dulu..
byk ceramah asyik nk kutuk KRU je..
Sekarang nie tgk la, ada empayar sendri.. bangga sangat ngn diorg..!!

Nick Nashram said...

saya memang asal dan orang kelantan..ade kat umah skng ni..ready nak merantau ke johor :)

tiefazatie said...

suka2!hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...