Manis tak kalau ada taring ?


Sebut ja taring mesti terbayang pontianak. Tapi hana terbayang vampire.hehe

Orang kata kalau ada satu taring samada di sebelah kiri atau kanan, orangnya manis bila senyum kan..Hana ada seorang kawan ni. Dia cantik ditambah dengan taring di sebelah kiri, bertambah manis senyuman dia.


Macam mana pula kalau ada sepasang taring??? Manis tak kalau dia senyum?


"Yaeba" adalah istilah yang bermaksud 2 gigi yang diubah menjadi seperti taring menjadi kegilaan terbaru anak-anak remaja terutama gadis di Jepun kini.  Di Jepun, gigi taring seperti vampire ini menjadi kegilaan dan membuatkan mereka sanggup mengubah suai gigi mereka untuk mengadakan gigi taring seperti vampire.  

Menurut kajian di Jepun, trend unik ini menjadi kegilaan disebabkan ramai lelaki Jepun sangat menyukai gadis-gadis yang ada taring macam ni.

Huh, kena merantau la hana ni.. Ok flight hana ke Jepun dah sampai. pergi dulu :P

P/s : Entry khas untuk seseorang yang megatakan hana langsuir.hahaha kejam giler orang tu. Apa kes langsuir. Kalau vampire barulah international sikit.hehe. Sepupu hana pun ada taring macam hana gak. saudara mara selalu kata kami adik-beradik. Ada gak yang tertukar nama.


Rupa kami ada iras-iras sikit tak??


26 orang dah komen :

puteri kasih said...

siapalah yang kata hana langsuir tu? jahat

Fizalinolie said...

Ada... Hehe! Bagi saya, orang yang ada taring ni akan kelihatan manis terutamanya apabila dia senyum. Terselah keayuan sbg seorang wanita :)... Alhamdulillah! Itulah sebaik-baik kejadian daripada Allah S.W.T.

boni kacak said...

kurang asam sapa yang cakap hana langsuir tu.. dia tak perasan ke hana sebenarnya lebih mirip hantu raya??

CaDLyNN said...

a'a la ade iras!

ellynadyra said...

OMG! taring ye!

caliph shuriken said...

ni msti sebab terpengaruh dgn anime vampire kiut kn, hikk...

CikNana said...

hana..gambar last tu.sama la muka kamu?

CikNana said...

sama muka kamu hana..:)

anamizu kaito said...

kalo dah putih + cantek, gigi taring ke x taring ke mmg jd cantik Hana.. tp kalo dah mmg x bape putih, sllunye org jrg nak kata cantik / comel. hehe

yg penting Hana & sepupu Hana tu mmg cantikkkk ;)

Ayie Abas said...

kalau hana yg senyum nampak gigi taring tu..confirm membuat para jejaka tak tidur mlm asyik teringat pd senyuman hana yg manis tu...^__^

Suara Hati said...

comel apa gigi taring :D

AkuMalas said...

Whoa..shape muka u berdua hampir sama! Mengenai taring tu.. Tengok keadaan la..kalau sesuai dengan muka baru nampak sweet. (^^)

Sanji Ngatmi said...

kontrol comel ..

Hanif Idrus said...

Wah!!! kat jepun sudah menjadi kegilaan buat taring..heheheh

C'Jai said...

Gigi taring mcm kat aas tu mmg comey hana....

raja ungu said...

ini lagi jahat lol

raja ungu said...

urhm.. taring.. xpnh trpikir plak.. jgn tren hisap darh dah la pah ni..

maszull said...

assalamualaikum ....memang manis kalau gigi bertaring ni suka tengok...:)

Mas Nady said...

manis banget kalau menurut saya sob...? kalau di indonesia di sebut "Gingsul" Kalau taring itu agak kasar bahasanya..?

apakah sobat juga punya gingsul..? hehehe

potia casadelarossa said...

ada lah sikit2 irasnya.. tp suka tgk yg baju merah tu...

Myra Jay said...

Ada taring pun kekadang nampak comel gak dan UNIK :D

Kesuma Angsana said...

comey kot!

Afasz said...

sesetangah org nampak manis, sesetngah nampak cam hantu :D

zila manaf said...

sy ada 2 taring hehe

TiranaAduka said...

itu semua ada hikmah di sebalik kejadian.bersyukur atas nikmatnya..bagi tirana aduka

ANNA MARIANA said...

manis.. sebab abg anna pon ada taring..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...