Silence day of Wednesday #4


Silence Day Of The Wednesday by Potia Casadelarossa

http://lh5.ggpht.com/_KSGO8Z73q9k/TUZffLUGFKI/AAAAAAAAABc/QzoHRyBL4bk/images_thumb%5B3%5D.jpg?imgmax=800

25 orang dah komen :

nur emilya said...

Huhu, normallah.
Bila pandang cermin nampak lain kan.
Haha.

Cik Ain said...

HAHAHA..owhsem !!!

Remy hazza said...

mesti tinggi cita2 kucing tu.....

AmalinaLee said...

Hehe mesti kucing tu terkejut xD

potia casadelarossa said...

berangan la kucing tu hikhikhik

✿A I N A A✿ said...

hahaha awat tu??? muka comel mcm kucing, tapi sebenarnya bengis macam singa.. betul x ena teka??? XD

Nurzakiah Hanum said...

layaaaaaaaaaan

Mrs Velentine said...

hehe

hana hadi said...

@✿A I N A A✿ yeaah lebih kurang la. hana bg 70% kat aina.

O CIKTEDDY said...

impian!

C.T.K said...

sejak bila rambut aku mengerbang ni ..kata kucin tu :D

Ayie Abas said...

apabila kucen miauuu...miauuu...teringin nak ngaummm..ngaummm...bagaikn singa jantan... :)

Leeza dayasari [santai leeza] said...

ada makna tu. haaaaa

Nurrul said...

Salah transform dekat cermin tuh :P

baby comel said...

Uik, lawanya dia..

cweet pinky said...

hahahaha !

CP buat dialog ek ..

kucing : wow , tak sangka seganas ini muka ak selama ini , mungkin kah ni sebab nya , awek betina sebelah umah tuh tak syok ngan ak ??

hahahahaha !!

Quran Kini said...

Assalamualaikum,

Saya dari QuranKini.com ingin ingin menjemput saudara/saudari untuk menyertai program affiliate kami (produk: Al-Quran Digital) dan menjana pendapatan tambahan melalui blog ini. Ia baru sahaja dilancarkan pada 8 Februari 2013 (Jumaat).

Caranya mudah sahaja: -
1. Daftar PERCUMA di QuranKini Affiliate > Klik pada butang 'Klik Di Sini Untuk Mendaftar'
2. Login akaun anda.
3. Pilih tab 'Bahan Promosi' > 'Banners/Links'
4. Copy & paste link pada blog anda

Setiap unit yang terjual, anda bakal menjana RM50.00 dan bayaran komisyen dilakukan setiap minggu terus ke akaun bank anda. TIADA sebarang limit berapa banyak pendapatan yang anda boleh jana. Mungkin mampu mencecah RIBUAN ringgit sebulan!

Malah bukan itu sahaja, bayangkan ganjaran pahala yang bakal anda terima setiap kali pembeli membaca Al-Quran Digital tersebut = pelaburan akhirat.

Terima kasih,
Team QuranKini

p/s: Sila sebarkan jemputan kepada rakan-rakan anda yang lain. InsyaAllah mendapat keberkatan bersama!

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

kucing berangan... hehehe
miiiiawww.... auuummmm

AmySyahiera Malik said...

terbaik !

Kesuma Angsana said...

he he he terbaik

Cik Kay Jue said...

wah.. melampau...

MaYa MustWany said...

hihihi angan tinggi tuh..ke dlm cermin tuh la rupa sbnrnya..hihihi

potia casadelarossa said...

wah keganasann cermin tu.. kucing tu berangan

Mar Haini Abdul Rahim said...

mak aii ni kes terlebih konfiden ke.. perasan melampaui batas hehek... he's cute not fierce :P

amirul shafiq said...

another side

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...