Freelance Model

Hati berbunga-bunga bila dapat tahu yang alaun untuk semester ni dah masuk. Alaun ni adalah alaun terakhir hana sebelum melangkah ke alam kerjaya.

Masuk ke tak masuk ke hana tetap tak tertarik untuk bershoping sebabnya tiap-tiap minggu Hana shoping.hahaha Sekadar beli stok makanan pun dah dikira shoping kan :P jadi perasaan untuk bershoping nie dah tak excited sangat.  

Sebelum hana tinggalkan bumi Kelantan ni (dalam 3 4 bulan lagi ) apa salahnya kalau hana bershoping sakan untuk kali terakhir kat sini kan. Hana dah target nak beli baju batik, tudung dan baju kurung. Maklumlah bumi Kelantan ni terkenal dengan batik,songket dan tudung yang tersangatlah murah. Itu kelebihan bila berada di bumi Kelantan :) 

Apa-apa pun yang bestnya bila alaun masuk nie, hati jadi tenang sebab cucuk ja dinding terpampang $$$ dalam akaun. Ditambah pula dengan alaun PaMa, senyum ala-ala Ronald McDonald lah hana. 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 
Berbalik pada tajuk entry kali nie. Hana nak tunjuk 2 model yang agak glamour di bawah syarikat Hana sendiri iaitu HnaHdy Production.

         



    





















Aiseh.. berangan je..


Hana perkenalkan...
Special gift from someone special. Peminat fanatik bagi. Hahaha ok lawak je. Hana beli kat Cameron patung ni. Memang diletakkan dalam kereta buat peneman ketika memandu. :)

senyum...

 

geram tengok pipi dia..huhu 

Model ke 2 ...

Siapa tak kenal dengan patung di bawah nie memang dia.....

 
Ok bagus semua kenal ye.. 
Nie la CJ7 

Patung nie di buat peneman waktu tidur.
Bukan dalam kereta ye nanti bergaduh plak..

Aktif semacam je.. 


 
Diorang sahabat baik.. Tengok la keakraban mereka


p/s : Bila gambar photoshoot nak dapat ni..

12 orang dah komen :

✿Lady Ainaa✿ said...

Alahaiiii, comeynyew modelnye... rasa nak cubit2 gitu.. heeeee...

By the way, bestnyaaaa dah dpt elaun... rsa lapang je dunia ni.. hahaha

CikMai said...

comelnyeee..mai tak pernah ade bear or patung .nguhuuu

Bitt (doubleIS) said...

cute la yg hijo2 tu :)

Budak Botak said...

Comel ja, he3..

~LoVE PiNk~ said...

cumelnye...

hehehhe

Boni JLL3 said...

wah.. ni yang jeles ni...hehehe

cikeyrah said...

alolo comellnye..geram2 hee ;)

cikeyrah said...

kenapa keyrah x jumpe button follow yer, adakah sy rabun --''

jeBateja said...

Alaun dah masuk yeaaa.....ABC SPECIAL satu....

ahsfantasy24 said...

cik hijau..
duduk la lama sikit kat sana,
hehe boleh kita shoping raya sama2 (:

Aishah Jahirah said...

tetap kaler ijau...mmg peminat ijau tegar ni...;)

shera haifa said...

waaa comelnye patung sblh cj7 tu.. apa name patung tu eh?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...