Jom makan kat Restoran Nakhoda


Sekali sekala nak juga ambil angin dan menikmati keindahan malam.

Boleh tengok je lah.. Nak naik kapal tu tapi dah ada orang tempah. Tuan empunya restoran tu cakap kapal tu dah di tempah untuk dinner sepasang kekasih untuk Si Jejaka malamar Si Gadis.. Waah romantiknya.. Nak jugak.hahaha

boleh ambil gambar berlatar belakangkan kapal tu ja..huhu tapi tempat yang hana duduk ni pun dah macam ala-ala kapal  : )

Malam-malam macam nie. sedap kalau makan Aiskrem.

Ok sangat berpatutan, sesuai la dengan tempat

Tuan empunya restoran nie kata ( tuan lagi ), kat sini yang paling istimewa adalah Lobster ....(Entah hana pun tak pandai nak sebut.haha)

Cuba tengok bilik kat tingkat atas kapal belakang hana..Dah start la dinner sepasang kekasih :) Tajam je mata hana tengok.hahaha.. Ada pelayan lagi. Siap pasang lagu Ombak Rindu.

So macam mana ada yang nak ajak hana makan sini tak? hana on je..

8 orang dah komen :

Boni JLL3 said...

wah!! pergi sana tak ajak pun kan???hehehe

:: Mrs.Eady :: said...

untung la perempuan tu ~

Mrs Velentine said...

wah kat manan ni hana

Onitsuka_hana said...

@Boni JLL3 lor, tak ingat..

Onitsuka_hana said...

@Mrs Velentine kat kota bharu

Bitt (doubleIS) said...

wahhh sangat cantk tempat tu..
salam kenal... :)

Prettywrite said...

kat mana ni hana?tambatan diraja ke?hehe romantik molek melamar kat kapal..orang bukan melayu ke?

Onitsuka_hana said...

@PrettywriteKat tesco. depan masterskill. tah la bukan melayu ke x..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...