Ini SEMUA salah aku


Ya memang salah aku.. Semuanya berpunca dari aku. Tapi aku buat ni semua untuk menjaga hati kau. Aku tak sampai hati nak lukakan kati kau. Aku dah buntu, dah tak ada jalan lain untuk bagitau kau perkara yang sebenar. 

Dan akhir sekali aku terjerat, Aku terjerat dengan dengan perbuatan aku sendiri. Ini balasan aku demi menjaga hati kau. Biar aku yang merana. Aku biarkan kau hidup bahagia dengan tangapan kau terhadap aku. Aku tak kisah. Kau tetap SAHABAT aku kan.

Biar lah orang lain menganggap aku ni tak ada perasaan, aku tak fikir orang lain. Siapa lagi kata aku macam tu? siapa lagi? Dalam hati aku, orang boleh nampak ka apa yang aku rasa. Hati aku sukar nak di tafsir kekadang aku sendiri pun tak faham apa yang aku buat. Yang aku tahu aku buat semua ni untuk kau. Kau SAHABAT aku. Disebabkan orang lain, aku dan kau jadi macam ni. 

Kenapa semua ni jadi kat kita kenapa bukan orang lain? Aku tabah menerima apa saja khabar angin dari orang. Biar lah orang nak kata apa pun. Aku anggap semua tu nak menghancurkan hubungan kita sebagai SAHABAT. Segala khabar angin orang aku sendiri yang tanggung, aku tak berkongsi dengan sesiapa pun. Beban yang aku tanggung selama ni semakin hari semakin membuatkan aku jatuh. Tapi aku tak kisah sebab kau SAHABAT aku. Aku sanggup membuatkan kau gembira.....................................

by : Mr Google

 (Nak luahkan tetapi sukar untuk di sampaikan)

9 orang dah komen :

Aishah Jahirah said...

kdg2 bukan slh sesiapa...cuma salah masa dan tempat..moga semuanya baik2...;)

Nurrul said...

err , situasi nie kena dekat Nurrul sekarang.. that why Nurrul sedih :/

*Kuat Nurrul , Nurrul Kuat !
Friendship forever

Boni Kacak said...

awak.. kenapa ni?? ada masalah ke?

fiQRa said...

sedih rasa. kak hana kena strong tau. mas tak tau cite sebenar, harap sangat kak hana kuat ;)

Onitsuka_hana said...

@Aishah Jahirahmungkin..

Onitsuka_hana said...

@Nurrulharap kita akan tenang dalam menghadapi situasi mcm ni

Onitsuka_hana said...

@Boni Kacak ada..huhu 2 3 hari ok kot

Onitsuka_hana said...

@fiQRaterima kasih..banyak yang bagi suport.terharu sangat

Cik tikah said...

hana gaduh dgn pakwe yer?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...