Tajuk apa nie?



‘Kalau lari daripada masalah, masalah tersebut tak dapat di selesaikan juga’
Yeke. Hana nak try buat lah..

‘Kalau sedih menagislah sepuas-puasnya supaya berasa tenang’
Perasaan sedih memang ada tapi hana tak pernah menagis. Sebak ada lah

‘Bersyukurlah dengan apa yang ada’
Hana sentiasa bersyukur dengan apa yang ada tapi perasaan membuak-buak untuk memiliki sesuatu mesti ada.

‘Berdiam itu lebih baik’
Yang ni hana sokong, tapi dalam hati nak ja cakap.Tapi apa kan daya mungkin apa yang diperkatakan hana akan menyakitkan hati orang lain.

 ‘Biar masa yang menentukan segala-galanya’
Itu adalah jawapan yang tidak dapat diputar belitkan :P

‘Biar pandai jangan pandai-pandai’
Pandai-pandai tu lebih kurang macam cuba-cuba la kan. Cuba-cuba tu lah yang akan membawa kepada satu perubahan dan pengalaman baru.

‘Cakap pandai tapi apa pun tak jadi’
Hana dah lali dah dengan ayat ni.huhu tapi tak kisah asalkan pandai bercakap dari yang duduk saja kan.. 

p/s : Hana sibuk bulan nie.. tolong tengok-tengokkan blog yee..TQ :)


2 orang dah komen :

Boni JLL3 said...

saya pun tak tau nak letakkan tajuk apa kat entri ni..hehehehe..

Prettywrite said...

tajuk tak keruan?hehe..settlekan kerja hana..ramai yg tlg tengokkan blog hana ni..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...