Mesyuarat terakhir Di SID

Hari ni tamat sudah Internship di Sekolah Kebangsaan Sultan Ibrahim Dua, Pasir Mas Kelantan. Tinggal 1 lagi yang belum di selesaikan iaitu Kajian Tindakan. Sekarang hana tak nak fikir lagi pasal tu. Hana nak rehatkan diri dulu

Jom layan gambar-gambar di bawah ni.

 Penolong kanan


 
   

 Guru yang dedikasi

Tayangan slaid 


Masa ni hana dah start mengantuk
 Cuba bayangkan dari pukul 10.15 pagi hingga kul 1petang tak berhenti..Disebabkan hana mengantuk hana pun ambik la gambar-gambar ni


Lepas habis ja mesyuarat mata hana terang je.haha

Tengok sempat posing lagi. Gambar sendiri lebih banyak dari gambar mesyuarat

Ada tak rupa ciri-ciri seorang guru tak?
Macam tak da ja. Tapi dalaman penuh ilmu yang tunggu masa untuk hana curahkan kat murid-murid hana tahun depan. Insyallah

Bersama anak murid

Baget hana tinggi padahal hana berdiri atas batu


Semua gambar selepas mesyuarat di ambil oleh anak murid. Pandai jugak dia ambik gambar ek..


10 orang dah komen :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...