Bagini Caranya with lirik - shaheizy sam dan yana samsudin


Aku tak bisa mengatakan perkataan
Kelu lidah bila berdepan kamu
Percaya pada naluri hatiku
Yang nyata sudah ada depan mata

Tapi aku masih belum mengenalmu
Untuk menikmati rasa sebenar-benar cinta

Aku tahu dimana nak cari cintamu
Disini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang

Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

Ini caranya bagi diriku
Caranya bagi diriku

Tapi aku masih belum mengenalmu
Untuk menikmati rasa sebenar-benar cinta

Aku tahu dimana nak cari cintamu
Disini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang

Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

Aku tahu dimana nak cari cintamu
Disini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang

Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

Ini caranya bagi diriku
Caranya bagi diriku


7 orang dah komen :

cweet pinky said...

CP pown sukerr lagu nih :D

http://dariilhamkehati.blogspot.com

LaLa mhdnor said...

suka suka suka sangat lagu ni =D

Aishah Jahirah said...

layan...;)

Bunga said...

dah tengok dah cerita aku ada kau ada . tp sekerat je . sebab bosang . hihi

Atiqah Wadiah said...

suara yana best kan?

syafiqakarim said...

tk pernah dengar lg.tp lirik..hihi

Cik Gadis ^^, said...

best lagu nie ,,, penuh makna !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...