Geramnya Tengok Dia Tidur

Kita sibuk-sibuk kemas rumah, mop lantai, lap perabut boleh dia pulak yang letih..Yang dia tu main, tidur, makan tu je keja dia. 

Eee.. geram ni...

Yang tak tahannya tidur atas orang. Orang nak rehat pun tak boleh

                 

















Bestnya dia berbantalkan kaki orang
 
  

Gebunya ekor dia..

  

Ish, kuku tak potong 


Geramnya.. macam nak cubit-cubit. Nasib ko garang ja, hana tak berani.haha


 Ibu tidur, anak keluar melepak dengan jiran sebelah.


Sedapnya tidur..

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Haa buat apa pulak tu

                 

ambik mood nak tidur 

 

Walaupun panas nak tidur jugak 


6 orang dah komen :

Aida Omar said...

kahkah.. macam2 aksi dia buat no, comey pulak tu geram seyh.. sebijik macam kucing aida kot.. puneh namanya.. cuma ekor dia kontot berbanding budak nie.. hehe

Fadlina Nasir said...

comel nyee..kuncing nii mesti manja sgt nii.. :) btol tak?

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

sume tempat die leh landing je ek.. haha.. memang comel :)

Hanif Idrus said...

ni memang manja betul ini.....

Zefa NorAsmara said...

Alahaiii, cumelnya dia. Putih bersih.. :D

tiefazatie said...

wah..sgt comel!
putih berseri lg tue..hee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...