PART 2 : Cameron Highland

Sebelum tu sila ke Part 1 dulu ye..

Terasa ingin melompat lebih tinggi. Aiseh..


Dan tinggi lagi


Lepas melompat, Hana ke Taman Rama-Rama.hehe

 Suntik ubat apa la sampai rama-rama nie malas nak terbang



 Udah udah posingnye..

Destinasi seterusnya ke Cactus Point

Terbeliak biji mata hana tengok cactus kat sini.
 Hana memang suka cactus


Nak beli yang ni tapi besar sangat tak muat kereta


Napa hana gemuk dalam gambar nie.. Gambar penipu.huhu


Cantik kan..


Sebenarnya dah pasang niat nak beli cactus warna warni tu keesokan harinya.huhu 

Tapi Keesokan harinya hujan.. huhu sedihnya tak dapat nak beli. Cactus hijau kat rumah hana lambat betul nak berbunga.huhu penat hana tunggu. Kalau beli yang cactus kat atas tu tak payah nak tunggu bunga sebab memang cactus tu warna macam bunga.hehe

Destinasi waktu malam


Manarik tak?? haha 

Keesokan harinya..

Hari untuk bershoping

Hana nak beli strawberry, bunga dalam pasu..lagi beli apa lg ek..


Nak beli yang ni. Tapi bila difikir balik tak sempat sampai bawah dah layu.. Kesian pulak bunga nie. Tak jadi beli

Next


 Makan aiskrem strawberry. Memang strawberry asli.


Kelapa laut. RM9. Ingatkan mcam kelapa hijau tu.huhu hana di tipu. Air dua titik ja. isi tak da pun. Straw tu eksyen je.huhu Yang air dalam cawan tu air nira sebenarnya hana ingat air kelapa laut. 

 Huaaa dah nak balik. Hana nak isi udara Cameron dalam botol jap nak bawa balik lepas kat dalam rumah biar sejuk macam dalam peti ais

Singgah pasar tadi beli ni


 Tak dapat dinafikan semua perempuan suka bunga ros tapi Hana bukan salah seorang dari perempuan yang suka bunga ros. Yang ros kat atas tu ros free pekedai tu bagi. Untunglaa dapat ros free

Bunga ros cepat layu la. Kesian hana tengok kalau bunga ros layu tunduk sampai ke tanah.huhu sedih kan.. Hana suka bunga yang tahan lama macam bunga yang kat atas tu.


Ni bunga lily. Memang sangat-sangat wangi dan tahan lama kalau pandai jaga.hehe

..The End..

3 orang dah komen :

CikMai said...

comelnya cik hana

Fendy said...

cameron highlands....lama dah x g...memg syok hbs!

izla said...

kitorang tak jumpa tempat cactus tu kat mane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...